loading...

تجربیات سفر

کانادا کشوری است که از دیدنیهای جزیره گرفته تا آبشارهای کوهستانی دیدنی ، بازدید کنندگان زیادی را به شما ارائه می دهد. این مستعمره سابق فرانسه و انگلیس که از اقیانوس اطلس تا ساحل اقیانوس آرام امتداد دارد ، میراث غنی از ساکنان شمال ساحل شمالی بریتیش کلمبیا گرفته تا اکتشافگران فرانسوی کبک دارد. از آنجا که فرانسه و انگلیسی هر دو زبان ملی هستند ، بازدید از کانادا مانند بازدید از دو کشور است. در واقع ، کانادا برای مسافرانی که به طبیعت و شهرهای جهان وطنی علاقه مند هستند درخواست تجدید نظر کرده است. مروری بر برترین جاذبه های گردشگری در کانادا :

کانادا کشوری است که از دیدنیهای جزیره گرفته تا آبشارهای کوهستانی دیدنی ، بازدید کنندگان زیادی را به شما ارائه می دهد. این مستعمره سابق فرانسه و انگلیس که از اقیانوس اطلس تا ساحل اقیانوس آرام امتداد دارد ، میراث غنی از ساکنان شمال ساحل شمالی بریتیش کلمبیا گرفته تا اکتشافگران فرانسوی کبک دارد. از آنجا که فرانسه و انگلیسی هر دو زبان ملی هستند ، بازدید از کانادا مانند بازدید از دو کشور است. در واقع ، کانادا برای مسافرانی که به طبیعت و شهرهای جهان وطنی علاقه مند هستند درخواست تجدید نظر کرده است. مروری بر برترین جاذبه های گردشگری در کانادا :

10. پارک ملی گروس مورن هتل ها را پیدا کنید

پارک ملی گروس مورنflickr / VisitGrosMorne

پارک ملی گروس مورن در نیوفاند لند از نظر زمین شناسی برای جهان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا سنگ های باستانی به مردم کمک می کند تا چگونگی ایجاد اقیانوس ها و قاره ها را درک کنند. این پارک یک بهشت عاشق طبیعت است که دارای مناطق مرتفع در امتداد خلیج سنت لارنس و مناطق کوهستانی کوه های طیف بلند است. این پارک با بینندگان حیات وحش محبوب است که همه چیز را از آهنگ های کوچک آهنگری گرفته تا نهنگ های غول پیکر مشاهده می کنند. خرس سیاه ، گوزن و گوزن متداول است. بیشتر بازدید کنندگان در طی فصل کوتاه تابستان به اینجا می آیند. استثنا در اوج فصل زمستان (از فوریه تا آوریل) است که این پارک مینی بوم دیگری را در زمینه برفی و اسکی بین کشور تجربه می کند.

9. کلگری Stampede هتل ها را پیدا کنید

کلگری استامپدهflickr / Laszlo Ilyes

کالگری استامپده ، یکی از مشهورترین روده های جهان ، ریشه های آن را به نمایشگاه های غرب وحشی مسافرتی اواخر دهه 1800 و اوایل دهه 1900 ردیابی می کند. Stampede در طول سال ها رشد کرده است ، امروز بهترین کابوی های جهان را جذب می کند که با 2 میلیون دلار پول جایزه به رقابت می پردازند. سایر فعالیت ها شامل کنسرت های زنده ، کارناوال ، غذای زیاد و رقصیدن است زیرا این شهر کانادایی میزبان بهترین ها در غرب است. رژه 4 کیلومتری (2.5 مایل) آنچه کلگری "بزرگترین نمایش در فضای باز روی زمین" نامیده می شود ، باز می شود. این رویداد 10 روزه هرماه برگزار می شود.

8. بندرهای داخلی ویکتوریا یافتن هتل ها

بنادر داخلی ویکتوریا

بندر داخلی ویکتوریا در جزیره ونکوور مکان جالبی برای بازدید است. از یک طرف آب وجود دارد و ساختمانهای دولتی با شکوه از آنجا که ویکتوریا پایتخت بریتیش کلمبیاست. این شهر در ماه سپتامبر میزبان یک جشنواره قایق کلاسیک در روز کارگر است که بندر پر از قایق های چوبی است. بازدید کنندگان همچنین می توانند از بندر در کایاکس یا قایق های تور استفاده کنند. وقت بگذارید یک چای سنتی انگلیس را در هتل Empress ، یک مکان دیدنی ویکتوریا از اوایل دهه 1900 میلادی ، میل کنید. درست از کنار بندر است.

7. خلیج Fundy

خلیج صندوق

خلیج Fundy که در سواحل اقیانوس اطلس در شرق کانادا واقع شده است به دلیل داشتن جزر و مد بسیار زیاد مشهور است. به دلیل شکل منحصر به فرد خلیج ، اختلاف سطح آب بین جزر و مد زیاد و جزر و مد کم می تواند تا 16 متر (52 فوت) باشد. یکی از بهترین مکانها برای تماشای جزر و مد ، راک هاپول است ، تعدادی برج ماسه سنگی که در بالای درختان قرار دارند. پایه سازندهای سنگی روزی دو بار در آب پوشانده شده و از سطح زمین در جزر و مد کم مشاهده می شود.

6. آبشارهای Athabasca هتل ها را پیدا کنید

آبشار Athabascaflickr / gcD600

پارک ملی جاسپر در استان آلبرتا بزرگترین پارک کوه های راکی کوه کانادا است که دارای دره های وسیع ، کوه های ناهموار ، یخچال های طبیعی ، جنگلها ، چمنزارهای آلپی و رودخانه های وحشی است. یکی از بهترین جاذبه های آبشار Athabasca ، آبشار زیبایی است که از طریق یک دره باریک رعد و برق می کند. حتی هنگامی که سطح آب در رودخانه آتاباسکای فوقانی پایین است ، مقادیر عظیمی از آب بر روی ریزش می رود. چندین سکوی مشاهده و مسیرهای پیاده روی که در آن نمی توانید از صحنه منظره عکس بگیرید ، در اطراف آبشارها قرار گرفته اند. رانندگان می توانند با طی کردن بزرگراه 93A به داخل شهر جاسپر از سقوط عبور کنند.

5. چرچیل هتل ها را پیدا کنید

چرچیل

این ممکن است فقط یک شهر کوچک با 1000 نفر از ساکنان استان منیتوبا در ساحل خلیج هادسون باشد ، اما چرچیل همه ساله جمعیت عظیمی را به سمت خود می کشد تا مشهورترین ساکنان آن ، خرس های قطبی را ببیند. با نام "پایتخت خرس های قطبی جهان" ، آن یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در کانادا است. علاوه بر خرس های قطبی ، چرچیل همچنین مکانی محبوب برای دیدن نهنگ های بلگو ، پرندگان و شفق شمالی است.

4. آبشارهای نیاگارا ، انتاریو هتل ها را پیدا کنید

آبشار نیاگارا ، انتاریو

بسیاری از آمریکایی ها آبشارهای نیاگارا را تنها یک آبشار در ایالات متحده ، یعنی نیویورک می دانند ، هنگامی که در واقعیت ، آبشار نیاگارا سه سقوط در مرز بین ایالات متحده و کانادا است. Falls Horseshoe بزرگترین سقوط است و عمدتاً در طرف کانادا واقع شده است ، در حالی که سقوط کوچکتر عروس آمریکایی و عروس بیشتر در قسمت ایالات متحده است. در کنار هم ، سه سقوط نسبت به سایر نقاط جهان از سرعت بالاتری برخوردار است. سالانه حدود 20 میلیون نفر از اینجا بازدید می کنند ، که بسیاری از آنها با قایق سواری روی Maid of the Mist ، قدیمی ترین جاذبه سقوط می کنند.

3. کانادایی

کاناداییflickr / Madbuster75

مسافرانی که به دنبال راهی آرامش بخش برای عبور از کانادا هستند ممکن است بخواهند قطار را در نظر بگیرند ، در این حالت کانادایی. با اتصال تورنتو و ونکوور ، این یکی از قطارهای مشهور قطار در جهان است که با سفر به دریاچه های شمال انتاریو ، استان های بندر و Rockies کانادا از جمله پارک ملی جاسپر ، به پایان می رسد تا در شهر کیهانی ونکوور پایان یابد . 3 روز طول می کشد تا 4646 کیلومتر (2،775 مایل) دو شهر متصل شود. Via Rail اخیراً 22 میلیون دلار برای نوسازی قطار هزینه کرده است.

2. Vieux-Quebec هتل ها را پیدا کنید

کبک قدیمیflickr / Artur Staszewski

Vieux-Québec یا Old Quebec یک منطقه تاریخی در شهر کبک است. این جایی است که کاوشگر فرانسوی ساموئل دو چمپلین در سال 1608 فورت سن لوئیس را بنیان نهاد. حضور نظامی در اینجا تحت فرانسوی ها و انگلیس ها قدرتمند بود و منطقه به شدت مستحکم شده بود. امروز این منطقه گردشگری با بوتیک های بسیار کوچک و صدها نقطه دیدنی تاریخی و عکاسی است. بازدیدکنندگان بخاطر موقعیت استراتژیک خود با مشرف به رودخانه سنت لارنس ، می توانند ارگ ، معروف به او را «جبل الطارق آمریكا» بگیرند. بازدید کنندگان همچنین مایلند در Chateau Frontenac نمادین را انتخاب کنند و از جذابیت خرید به سبک اروپایی در Rue Saint Jean لذت ببرند.

1. دریاچه Moraine پیدا کردن هتل ها

شماره 1 از جاذبه های گردشگری در کانادا

دریاچه مورین ، در پارک ملی بنف یکی از مکانهای بسیار عکاسی در غرب کانادا است. این دریاچه با یخچال های طبیعی یخچال و فریزر آبی با شکوهی است که در کوههای آلبرتا واقع شده است. این دره دره ده قله در ارتفاع 1885 متری (6183 فوت) واقع شده است. Rockpile Trail محبوب گردشگرانی است که در انتهای آن عکس های خود را می گیرند. در این زمان این دریاچه کوهستانی با لایحه 20 دلار در کانادا به نمایش در آمد و نام این سایت را به نام مستعار بیست دلار مشاهده کرد. سایر مسیرهای پیاده روی منظره ای دیدنی از دریاچه را نشان می دهد. بازدید کنندگان می توانند با قایق رانی در آن ، دید دیگری را بدست آورند.

مبینا موحدی بازدید : 251 سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 18:22
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 354
  • بازدید کلی : 9531
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی