loading...

تجربیات سفر

بریتیش کلمبیا از دیدن در سواحل غربی کانادا بسیار خوشحال است. این مکان بین اقیانوس آرام و راکی کانادا قرار دارد و تعداد زیادی از مناظر خیره کننده در بین آن وجود دارد. این که آیا شما یک اسکی باز ، یک کوهنورد ، یک مورخ یا یک خریدار هستید ، مطمئناً کارهای زیادی برای انجام دادن در اینجا پیدا خواهید کرد.

این استان فقط برای افراد خارج از کشور ساخته شده است ، اما کسانی که فضای جهانی تر را ترجیح می دهند ، آن را نیز در اینجا می یابند. شما می توانید از شهرهایی که در جریان عجله طلای بسیار بریتانیای کلمبیا تأسیس شده اند بازدید کنید یا درباره فرهنگ مردمان بومی کانادا که به عنوان ملت اول شناخته می شود ، اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر در حال ناهار خوری و صحنه های پر جنب و جوش و هنری هستید ، بریتیش کلمبیا شما را ناامید نخواهد کرد مروری بر بهترین مکانهای بازدید در کلمبیا انگلیس:

بریتیش کلمبیا از دیدن در سواحل غربی کانادا بسیار خوشحال است. این مکان بین اقیانوس آرام و راکی کانادا قرار دارد و تعداد زیادی از مناظر خیره کننده در بین آن وجود دارد. این که آیا شما یک اسکی باز ، یک کوهنورد ، یک مورخ یا یک خریدار هستید ، مطمئناً کارهای زیادی برای انجام دادن در اینجا پیدا خواهید کرد.

این استان فقط برای افراد خارج از کشور ساخته شده است ، اما کسانی که فضای جهانی تر را ترجیح می دهند ، آن را نیز در اینجا می یابند. شما می توانید از شهرهایی که در جریان عجله طلای بسیار بریتانیای کلمبیا تأسیس شده اند بازدید کنید یا درباره فرهنگ مردمان بومی کانادا که به عنوان ملت اول شناخته می شود ، اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر در حال ناهار خوری و صحنه های پر جنب و جوش و هنری هستید ، بریتیش کلمبیا شما را ناامید نخواهد کرد مروری بر بهترین مکانهای بازدید در کلمبیا انگلیس:

10. فریزر کانیون

فریزر کانیون

آریزونا ممکن است گراند کانیون خود را داشته باشد ، اما فریزر کانیون بریتیش کلمبیا به همان اندازه چشمگیر است. این چشم انداز از بزرگراه خیره کننده است ، زیرا این صخره 1 هزار متر (3300 فوت) بالاتر از رودخانه فریزر بالا می رود. فریزر کانیون در واقع یک سری از قایق ها است که بسیاری از آنها نام های مختلفی دارند. در بوستون بار ، می توانید با نردبان های ماهی آن ، یک تراموا هوایی به سمت رودخانه در دروازه جهنم حرکت کنید. در هنگام رانندگی بزرگراه ، از هفت تونل عبور خواهید کرد که یکی از طولانی ترین آنها در آمریکای شمالی است. برای اکتشاف Hope وقت بگذارید ، جایی که فیلم اصلی Rambo ، First Blood فیلمبرداری شد.

9. باركرویل

Barkerville

هنگامی که ویلیام "بیلی" بارکر نتوانست موفقیتی در طلای کالیفرنیا پیدا کند ، به سمت شمال به سمت مرکزی بریتانیا کلمبیا حرکت کرد. پس از آنکه در سال 1862 به آنجا ثروتمند شد ، شهری که در نزدیکی ادعای وی بزرگ شد ، نام او را گرفت. امروز می توانید روزهای باشکوه از عجله طلای بریتانیا کلمبیا در شهرک تاریخی بارکویل را تسکین دهید. اینک یک پارک تاریخی با 107 ساختمان میراث فرهنگی و 62 ماکت با فعالیت در همه سنین است. شما می توانید زنانی که روی اجاق های چوبی مشغول پخت و پز هستند ، را ببینید ، حتی ممکن است برای گرفتن نتایج از آن استفاده کنید. در مورد عدالت در زمینه طلا مطلع شوید ، از موزه ها بازدید کنید و البته شانس خود را در زمینه بدست آوردن طلا را امتحان کنید.

8. دره اوکاناگان

دره اوکاناگان

کوهستان های پوشیده از برف و سواحل شنی وقتی که می آید به دره اوکاناگان ، یک مقصد تفریحی سالانه در جنوب بریتیش کلمبیا ، مانند ژامبون و تخم مرغ می شوند. علی رغم کوه هایی که اسکی عالی دارند ، اوکاناگان یکی از گرمترین مناطق کانادا است و غالباً آن را "چشمه های نخل کانادا" می نامند. مناظر زرق و برق دار ، از Osoyoos در مرز ایالات متحده ، از شمال به Salmon Arm. در بین شما چندین دریاچه پیدا خواهید کرد. دریاچه اوکاناگان با بزرگترین شهر دره ، در سواحل خود ، بزرگترین شهر دره است. بزرگراه 97 یک چشمه بهار با هزاران درخت میوه شکوفه است. اوکاناگان صنعت شراب در حال رشد دارد و 82 درصد از انگورهای قبل از میلاد مسیح در اینجا رشد می کند.

7. هاییدا گوائی

هاییدا گوائیflickr / دیل سیمونسون

هاییدا گووی یک مجمع الجزایر جزایر در ساحل شمالی بریتیش کلمبیا است. زمانی که به عنوان جزایر ملکه شارلوت شناخته می شدند ، اکنون نام خود را از سرخپوستان بومی هایدا گرفته می شوند. گراهام و مورسبی بزرگترین جزایر هستند و حدود 150 جزیره کوچکتر این مجمع الجزایر را تشکیل می دهند. هاییدا گوائی مکان مناسبی برای دیدن تابلوهای قایقرانی و قطب های عظیم توتمی است. ممکن است بخواهید جواهرات دستباف هایدا را انتخاب کنید. اگر وارد فضای بیرون از منزل هستید ، هاییدا گوائی مکان مناسبی برای ماهیگیری یا پیاده روی در یک پارک ملی است.

6. پارک ملی اقیانوس آرام

پارک ملی اقیانوس آرامفلیکر / کنی لویی

پارک ملی Pacific Rim مکان خوبی برای بازدید در کلمبیا بریتانیا برای لذت بردن از طبیعت است: سواحل ناهموار و جنگلهای سرسبز. سالانه حدود 700000 نفر به یکی از سه بخش آن یعنی Long Beach ، Broken Group و West Coast Trail می روند. Long Beach با اتومبیل ، Broken Group فقط با قایق یا کشتی امکان پذیر است و مسیر West Coast Trail توسط هر دو. این رزرو در ساحل غربی جزیره ونکوور واقع شده است. هنگامی که در آنجا هستید ، می توانید اردوگاه بزنید ، استخرهای جزر و مدی را برای نشانه های زندگی جستجو کنید ، گشت و گذار کنید یا مسیر 74 کیلومتری West Coast Trail را 74 کیلومتر طی کنید. همچنین می توانید در مناظر بسیار زیبا آویزان شوید.

5- نلسون

نلسونflickr / استان بریتیش کلمبیا

نلسون یک شهر زیبا در جنوب شرقی بریتیش کلمبیا است. به دلیل تعداد زیادی از بازسازی خانه های تاریخی که به روزهای عجله نقره ای برمی گردد ، بعضا "ملکه شهر" خوانده می شود. طلا و نقره در دهه 1860 کشف شد. خیابان بیکر نلسون واقع در بازوی غربی دریاچه Kootenay ، از جذابیت های قبلی خود تجدید می شود. تعمیرات اساسی چنان موفقیت آمیز بود که استیو مارتین Roxanne را در اینجا فیلمبرداری کرد. امروز ، پیاده روی خیابان بیکر از طریق منطقه تاریخی یک جاذبه برتر گردشگری است. نلسون همچنین یک پایگاه عالی برای کشف دریاچه ها ، کوه ها و رودخانه های اطراف است.

4- هتل های سوت جستجو کنید

سوتفلیکر / راهرو

ویستلر پیست اسکی برتر در بریتانیا کلمبیا است ، با داشتن اسکی بسیار خوب ، این مسابقات میزبان مسابقات اسکی آلپ و نوردیک برای بازیهای المپیک زمستانی 2010 بود. این اجتماع تفریحی مردمی سالانه در کوههای 125 کیلومتری (78 مایل) شمال ونکوور واقع شده و سالانه بیش از دو میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. در زمستان ، آنها برای اسکی می آیند و در تابستان ، برای دوچرخه سواری در کوهستان ، پیاده روی یا پستی است. با این حال ، هر زمان از سال ، زمان خوبی برای خرید در بوتیک های منحصر به فرد ، نمونه غذاهای خوب یا زندگی شبانه است ، یا از یک صحنه هنری پر جنب و جوش لذت می برد.

3. پارک ملی یوهو

پارک ملی یوهو

پارک ملی یوهو مطمئناً مطابق نام خود زندگی می کند. به زبان کری ، یوهو به معنی "ترس و تعجب" است. هنگامی که مناظر خیره کننده را در این پارک ملی کوچک در ضلع غربی Rockies کانادا مشاهده می کنید ، بسیار شگفت زده خواهید شد. این پارک دارای 28 قله کوهستانی است که حداقل 3000 متر (9 هزار و 800 فوت) به آسمان می ریزند ، آبشارهای زیادی برای حساب کردن دارند و یک تخت فسیل مشهور 500000 ساله است. چه سیب زمینی تختخوابی باشید و چه یک فرد خارج از خانه مشتاق ، چیزهای زیادی برای یافتن مشغول کار در یوهو پیدا خواهید کرد. طبیعت را از محل کمپ خود جذب کنید ، در 400 کیلومتری (250 مایل) مسیرهای پیاده روی به یک مسیر رانندگی یا پیاده روی بروید.

2. ویکتوریا

ویکتوریا

وقتی می خواهید انگلستان خوشحال باشید ، بازدید از ویکتوریا فقط بلیط خواهد بود. مرکز استان در جزیره ونکوور برای ملکه ویکتوریا نامگذاری شده است. این شهر آبشار دارای ساختمان هایی به سبک تودور است که دارای ساختمان های قانونی است که از نقاط برجسته است. بعد از یک روز گشت و گذار ، برای یک چای مناسب انگلیسی به هتل Empress وارد هتل شوید. ویکتوریا دومین شهر قدیمی در شمال غربی اقیانوس آرام است و دارای دومین Chinatown قدیمی در آمریکای شمالی است. قلعه تزئین شده Craigdarroch نمونه ای فوق العاده از معماری ویکتوریا است که باغهای زیبا Butchart در لقب شهر "باغ باغ" نقش دارند.

1. ونکوور کجا بمانید در ونکوور

ونکوور ، کلمبیا انگلیس

شهر بندر ونکوور بزرگترین شهر بریتیش کلمبیا و سومین منطقه بزرگ مترو در کانادا است. این شهر خوش آب و هوای جهان وطنی است که ساکنان از کیفیت بالایی از زندگی برخوردار هستند. ناهارخوری خود را با غذاهای قومی در منطقه بین المللی ، پارک جنگلی بسیار زیبا جنگلی استنلی کشف کنید و از طریق پل تعلیق Capialano قدم بزنید. موزه مردم شناسی مکان خوبی برای یادگیری در مورد ملل اول است ، زیرا کانادا به مردمان بومی خود اشاره می کند ، و قطب های غول توتم غول پیکر را که قبایل ساحل غربی حک شده و تزئین کرده اند ، مشاهده می کنید. همچنین می توانید در بازار عمومی گرانویل یا آکواریوم ونکوور شرکت کنید.

مبینا موحدی بازدید : 357 سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 18:46
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 9528
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی