loading...

تجربیات سفر

کانادا از نظر مساحت دومین کشور در جهان است و در رتبه دوم روسیه قرار دارد. این شهر دارای توده های وسیعی از مناظر بی وقفه است که تندرا در شمال و چمنزارهای چمن زنی در جنوب وجود دارد. کانادا همچنین بیش از سایر کشورها در دریاچه دارد. دریاچه های بزرگ ، با برخی از بزرگترین ها ، در اینجا واقع شده اند ، و بخشی از کوه های راکی نیز وجود دارد.

نقشه مناطق کانادا

شهرهای آن میراث موج مهاجرت را منعکس می کند ، از اروپا به آسیا ، در مراکز شهری معاصر خود ، منظره ای چند فرهنگی را ایجاد می کند ، اما جمعیتی دارد که تنها دهم ایالات متحده است. بیابانی مطمئناً در اینجا پادشاه است.

کانادا از نظر مساحت دومین کشور در جهان است و در رتبه دوم روسیه قرار دارد. این شهر دارای توده های وسیعی از مناظر بی وقفه است که تندرا در شمال و چمنزارهای چمن زنی در جنوب وجود دارد. کانادا همچنین بیش از سایر کشورها در دریاچه دارد. دریاچه های بزرگ ، با برخی از بزرگترین ها ، در اینجا واقع شده اند ، و بخشی از کوه های راکی نیز وجود دارد.

نقشه مناطق کانادا

شهرهای آن میراث موج مهاجرت را منعکس می کند ، از اروپا به آسیا ، در مراکز شهری معاصر خود ، منظره ای چند فرهنگی را ایجاد می کند ، اما جمعیتی دارد که تنها دهم ایالات متحده است. بیابانی مطمئناً در اینجا پادشاه است.

استانهای آتلانتیک

استانهای آتلانتیک
نوا اسکوشیا ، جزیره پرنس ادوارد ، نیوبرانزویک ، نیوفاند لند و لابرادور؛ این چهار استان است که شامل استان های آتلانتیک شرقی کانادا است. این محل نفوذ انگلیسی ، ایرلندی ، اسکاتلندی و فرانسوی است. در اواخر قرن 17 ، مستعمره ای به نام Acadia مستقر شد.

نیوفاندلند و لابرادور مناطقی کم نظیر با مناظر ناهموار هستند ، در حالی که نوا اسکوشیا از آتلانتیک خارج می شود ، سواحل و شهرهای شاداب و جذاب را در آغوش می گیرد.

Halifax ، بزرگترین شهر نوا اسکوشیا (و منطقه) ، در یک بندر طبیعی قرار دارد و محل ورود تاریخی مهاجران اروپایی به کانادا بود.

نیوبرانزویک ، جایی که شما می توانید شهر زیبای فردریکنتون با منطقه بسیار تاریخی خود را پیدا کنید ، تنها استان رسمی دو زبانه کانادا است که به زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می کند ، جایی که مردم در کنار رودخانه دره رود جان واقع شده اند. جزیره پرنس ادوارد تنها استان جزیره کانادا است. این مناطق دارای زمین های کشاورزی ، سواحل شنی و تپه ها است.

کبک

کبک
دومین استان پرجمعیت در کانادا ، کبک نیز با اکثریت فرانسوی زبان و دارای تنها استان فرانسوی یک طرفه در فرانسه است. به طور طبیعی ، نه تنها زبان بلکه فرهنگ فرانسوی در اینجا حفظ شده است.

شهر کبک پایتخت استان است و دارای یک شهر قدیمی جذاب ، بقایای دیوارهای شهر اصلی آن است و همچنین دارای Fairmont Le Château Frontenac گسترده است. با این حال مونترال بزرگترین شهر و دومین شهر فرانکوفون جهان (بعد از پاریس) است. آسمان خراش ها ، رودخانه های تاریخی ، کلیساهای بزرگ ، باغ های گیاه شناسی - مونترال همه اینها را دارد.

Chaudiere-Appalaches ، یک منطقه روستایی کبک ، با داشتن دهکده های عجیب و غریب ، کشاورزی و آبرسانی مشخص می شود. پارک های زیبای منطقه برای دوچرخه سواری مناسب است - به خصوص وقتی که رنگ های پاییزی از آن خارج است.

منطقه Charlevoix دارای مناظر کوهستانی است و از اوایل دهه 1760 تعطیلات را دیده است. پارس ملی Grands-Jardins فرصت های زیادی را برای پیاده روی دارد - برای مثال ، در درام مونت دو لاک دسیلین ، دراماتیک.

انتاریو

انتاریو
استان انتاریو با داشتن دو ضربه بزرگ در چشم انداز شهری کانادا - اتاوا ، پایتخت این کشور و تورنتو ، پرجمعیت ترین شهر ، دارای افتخار است .

90٪ از جمعیت انتاریو در جنوب استان زندگی می کنند. همچنین در جنوب این دریاچه وجود دارد: دریاچه های بزرگ: دریاچه هورون ، دریاچه اری ، دریاچه انتاریو ، دریاچه سوپرایور - بزرگترین دریاچه آب شیرین در جهان - برای نامگذاری برخی از عناصر آبکی منطقه.

با این وجود معروف ترین دیدنی که بر پایه آب بنا شده است ، دلهره آور آبشارهای نیاگارا است. در اینجا دریاچه اری - از طریق رودخانه نیاگارا - به دریاچه انتاریو می رود و نیرومندترین آبشار جهان را تشکیل می دهد. چگونه هر دقیقه شش میلیون فوت مکعب آب به نظر می رسد؟

تورنتو در ساحل شمال غربی دریاچه انتاریو واقع شده است. این شهر چند فرهنگی ، جهان وطنی است که دارای ساختمان های ویکتوریا و بناهای مدرن مانند برج CN است و جایی که تابستان ها به معنای سرگرمی در سواحل دریاچه است. اتاوا تمام ساختمان های دولتی بزرگ و اسکیت روی یخ زمستانی در کانال یخ زده Rideau است.

استان های پری

استان های پری
این ممکن است به نام استان های پرری باشد ، اما فریب نخورید. در این منطقه متنوع هنوز کوه ، دریاچه ، کلان شهرها و حتی خط ساحلی قطب شمال وجود دارد.

Manitoba - به معنای 'آب گل آلود' در کری غربی - با آنتاریو به شرق ، مرز با نوناووت ، از غرب ، ساسکاچوان ، از غرب ، ایالات متحده از جنوب. Winnipeg پایتخت و بزرگترین شهر Manitoba است. این سردترین دمای زمستان از هر شهری در آمریکای شمالی خارج می شود.

ساسکاچوان یک سوم دشت مرتفع گندم ، جنگل دو سوم است و با 100000 دریاچه و رودخانه پر شده است. واقعیت عجیب: برخلاف بقیه کانادا ، ساسکاچوان در پس انداز روزانه شرکت نمی کند.

استان آلبرتا خانه به کلگری، بزرگترین شهرستان آن و دروازه ورود به کوه های راکی است. این بدان معناست که سرزمینهای عجایب طبیعی پارک ملی بنف و پارک های ملی جاسپر؛ دوم بزرگترین Rockies است و با دریاچه های یخی و آبشارها کامل است.

ادمونتون (پایتخت آلبرتا) دارای یک پارک جذاب دره کنار رودخانه ، کامل با مسیرهای پیاده روی و حیوانات وحشی است.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا
بریتیش کلمبیا از طریق راکیس عبور می کند ، آلبرتا در غرب ، یوکان به شمال ، سرزمین های شمال غربی به شمال شرقی ، ایالات متحده از جنوب و اقیانوس آرام در شرق.

دومین منطقه پرجمعیت در استان بریتیش کلمبیا جزیره ونکوور است. در نوک جنوبی ، مرکز استان ویکتوریا را پیدا خواهید کرد - کاملاً با معماری استعماری انگلیس و یک چینی تاور که به خوبی حفظ شده است.

اما این منطقه به دلیل پرجمعیت ترین شهر ، ونکوور مشهور است . این شهر چند فرهنگی دارای حضور قدرتمند آسیا ، تعداد زیادی آسمان خراش و فضای آرام است.

خارج از شهرهای آن ، بریتیش کلمبیا نسبتاً از راه دور است. این مکان بسیار عالی برای پیاده روی ، مشاهده نقاط حیات وحش و اسکی است ، مانند شهر مشهور ویستلر. کلمبیا در شمال بریتانیا جایی است که اوضاع وحشی تر می شود ، با اجتماعات گلدروش منطقه ناهموار Cariboo را نشان می دهد.

شمال

شمال
شمال یکی از دورافتاده ترین مناطق روی زمین و همچنین جایی است که بیشتر ماسه ماسه کانادا در آن واقع شده است. به خوبی به حلقه قطب شمال گسترش می یابد و شامل استان های یوکان ، مناطق شمال غربی و نوناووت ، فقط در حدود 100000 نفر در کل منطقه زندگی می کنند.

اکثر کسانی که در شمال ساکن هستند از جوامع اینویت هستند ، اما گلد راش منطقه را تحت تأثیر قرار داد ، با مهاجران برای یافتن بخت و اقبال خود در این منطقه سیل زدند. شهر داوسون نتیجه این است. در یوکان قرار دهید ، این شهر فقط به نام خود است: فقط 30،000 نفر در اینجا زندگی می کنند.

سرزمین های شمال غربی منطقه بزرگی را تشکیل می دهند. بسیاری از پارک های ملی در اینجا واقع شده اند که وسعت وسیعی از بیابان ها میزبان خرس های سیاه و کارائیب هستند.

استان نوناووت (به معنای "سرزمین ما" در Inuktitut) بزرگتر از مکزیک است اما تنها 0.02٪ از جمعیت آن را تشکیل می دهد. روستاهای ساحلی تندرا را خنثی می کنند ، اما در بیشتر مواقع بسیار بی ثمر است. جزیره Ellesmere تنها چند صد کیلومتری از قطب شمال واقع شده است.

مبینا موحدی بازدید : 395 سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 18:53
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 356
  • بازدید کلی : 9533
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی