loading...

تجربیات سفر

اه مه آغاز فصل تابستان در نیمکره شمالی است و این بدان معناست که هوا گرمتر است ، تعطیلات خانوادگی و جمعیت توریستی شروع به ساختن می کنند. برای بسیاری از مقصد ها یک ماه شانه است زیرا تابستان های تابستان هنوز در حال جابجایی کامل نیستند ، و دمای هوا در اکثر مکان ها هنوز کاملاً راحت و بدون گرمای ژوئن ، جولای و آگوست است.

امتیاز این است که در حالی که نرخ هتل و بلیط هواپیما در ماه مه برای مقاصد محبوب شروع به افزایش می کند ، آنها هنوز در قیمت های اوج قرار نگرفته اند. ماه مه یک ماه عالی برای سفر است تا بتوانید از شکوفایی کامل لاله ها و اعیاد در مکانهایی مانند اتاوا و جزیره مکیناک استفاده کنید و قبل از رسیدن جمعیت زیادی به مقصد اروپا مانند ایتالیا برسید .

با لیست ما از بهترین مکان های سفر در ماه مه ، مقصد های برتر بیشتری را در سراسر جهان کشف کنید.

اه مه آغاز فصل تابستان در نیمکره شمالی است و این بدان معناست که هوا گرمتر است ، تعطیلات خانوادگی و جمعیت توریستی شروع به ساختن می کنند. برای بسیاری از مقصد ها یک ماه شانه است زیرا تابستان های تابستان هنوز در حال جابجایی کامل نیستند ، و دمای هوا در اکثر مکان ها هنوز کاملاً راحت و بدون گرمای ژوئن ، جولای و آگوست است.

امتیاز این است که در حالی که نرخ هتل و بلیط هواپیما در ماه مه برای مقاصد محبوب شروع به افزایش می کند ، آنها هنوز در قیمت های اوج قرار نگرفته اند. ماه مه یک ماه عالی برای سفر است تا بتوانید از شکوفایی کامل لاله ها و اعیاد در مکانهایی مانند اتاوا و جزیره مکیناک استفاده کنید و قبل از رسیدن جمعیت زیادی به مقصد اروپا مانند ایتالیا برسید .

با لیست ما از بهترین مکان های سفر در ماه مه ، مقصد های برتر بیشتری را در سراسر جهان کشف کنید.

1. اتاوا ، کانادا

جشنواره لاله های کانادا و ساختمان های مجلس

ماه مه زمان زیبایی برای بازدید از اتاوا در کانادا است ، زمانی که زمستان در آینه عقب است و گلهای بهاری در شکوفه کامل قرار دارند. به دلیل جشنواره دیدنی و جذاب لاله های کانادا ، با داشتن بیش از یک میلیون لاله و بازدید بیش از نیم میلیون بازدید کننده از بهترین زمان های سال است . این اولین جشنوار many بسیاری از جشنواره های فضای باز این فصل را گرامی می دارد.

کارهای بسیاری دیگر برای انجام این کار در اتاوا وجود دارد ، از پیاده روی در پارلمان هیل گرفته تا سفر با قایق در امتداد کانال Rideau در هنگام شکوفایی کامل شهر. علاوه بر نمایش بهار گل ، آب و هوا در مه ، با دمای هوا گرم است ، اما گرم نیست.

بازدید از اتاوا در ماه مه همچنین به معنای آن است که شما هجوم گردشگران تابستانی را شکست خواهید داد و هنوز هم نرخ هتل معقولی را کسب خواهید کرد

اسکان: کجا در اتاوا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در اتاوا

2. ماچو پیچو ، پرو

ماچو پیچو

اگر خواب دیدن پیاده روی برای دنباله Inca Trail تا Machu Picchu در پرو را داشته اید ، ماه مه ماه ایده آل برای انجام این کار است. فصل باران به تازگی به پایان رسیده است ، و این یک پنجره کوچک قبل از شروع فصل محبوب گردشگری در ماه ژوئن است. دره های سرسبز و دمای خنک را مشاهده خواهید کرد که شرایط کوهنوردی مناسب را فراهم می آورد. در این زمان از سال می تواند در شب سرد شود ، بنابراین می خواهید چند لایه اضافی نیز بسته بندی کنید.

شما می خواهید ماه های زیادی را برای رزرو اقامتگاه رزرو کنید و مجوزهای لازم را برای پیاده روی بدست آورید ، زیرا آنها محدودتر می شوند. ممکن است در مسیرهای پیاده روی ماچو پیچچو ، یکی از مکانهای برتر میراث جهانی یونسکو ، با باغ ها ، معابد و مناظر فراموش نشدنی از این شهر باستانی Incan تعداد معابر پیاده روی بسیار کمتری داشته باشید .

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در پرو

3. جزیره مکیناک ، میشیگان

جزیره مکیناک

تعطیلات در جزیره ماکیناک در میشیگان یک تعطیلات جادویی بهاری در سال های جادویی است که در ماه مه بسیار مناسب است ، زیرا باغ ها و مناظر این جزیره در حال شکوفایی و قبل از فرود آمدن جمعیت تابستانی است. برای رسیدن به این جزیره مجبور خواهید بود از شهر ماکیناو یا سنت ایگناس یک کشتی بگیرید.

در جزیره ماکیناک هیچ اتومبیل وجود ندارد ، بنابراین با اسب و کالسکه ، با دوچرخه یا پیاده سفر خواهید کرد. با گشت و گذار به هتل گراند سفر کنید تا در مورد تاریخچه این جزیره به عنوان راهی فرار برای نخبگان اجتماعی در اواخر دهه 1800 مطلع شوید.

جزیره مکیناک یک تعطیلات برای حواس است. نسیم دلپذیری که از دریاچه هورون در حال استراحت در صندلی Adirondack است ، احساس کنید. رایحه درختان یاس بنفش را که شکوفا می شود بوی خوش می دهد. با آغاز فصل رسمی گردشگری ، صدها باغ در حال کاشت را ببینید.

مه زمان خوبی برای بازدید از پارک ایالتی جزیره ماکیناک است که می توانید با اسب یا پیاده روی در مسیرهای پیاده روی آن را انجام دهید.

  • بیشتر بخوانید:
  • کاوش در جزیره Mackinac: کارهای برتر برای انجام

4. نپال

اردوگاه پایگاه کوهستان اورست

اگر مشتاق به بازدید از نپال هستید ، منطقی است که به دلایل مختلف در ماه می بروید. دلیل اصلی این است که در ماه می هوای بسیار خوبی برای پیاده روی و گشت و گذار وجود دارد. باران های ژوئن در کوه های هیمالیا هنوز آغاز نشده است و آسمان آن به رنگ آبی است. از آنجا که یک ماه عالی برای سفرهای کوهستانی است ، شما می خواهید از قبل برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که تورهای اقامتی و پیاده روی را که می خواهید انجام دهید ، زیرا می توانند به سرعت رزرو کنند.

چندین مسیر در نپال وجود دارد که باید در نظر بگیرید. محبوب ترین سفر به اردوگاه پایگاه کوه Mount Everest خواهد بود ، جایی که برخی از روستاهای شرپا و صومعه های بودایی را مشاهده خواهید کرد. مورد دیگر ، مسیر گردشگری آناپورنا است که چشم اندازهای خوبی از منطقه و فرصتی برای دیدن برخی از تنوع فرهنگی نپال در مسیرهای پیاده روی ارائه می دهد.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در نپال

5. پارک ملی یلوستون

Grand Prismatic Spring، پارک ملی Yellowstone

یک دلیل وجود دارد که پارک ملی یلوستون در ماه های تعطیلات تابستان با گردشگران شلوغ است - این یکی از دیدنی ترین پارک های ملی ایالات متحده است. به همین دلیل است که مه یکی از بهترین زمانها برای رفتن است.

از جنگل های متراکم و دریاچه های طبیعی بکر گرفته تا تیزهوشان فک ، جریان های بی سر و صدا و وفور حیوانات وحشی ، Yellowstone سفر بسیاری از لیست های سطل است. بیش از 3000 مایل مربع برای کشف وجود دارد که می توانید عکس های بیسون و گاومیش را بکشید که چشم انداز آزاد را پرتاب می کنند.

در ماه مه ، انتهای دم زمستان پیدا خواهید کرد که راه خود را از بین می برد و مسیرهای پیاده روی برای بازدید کنندگان باز می شود. به استثناء آخر هفته روز یادبود که شلوغ است ، ماه مه زمان بسیار خوبی برای بازدید است. دمای هوا خنک است و مسافران تعطیلات تابستانی هنوز بازدید نمی کنند.

می توانید یک مکان مقدماتی را ببینید تا Old Faithful را ببینید ، در مسیرها پیاده روی کنید ، به تماشای سازند در Mammoth Hot Springs ، کایاک در دریاچه یلوستون بروید و مسیرهای بسیاری را با شگفتی های طبیعی مانند آبشارها و هوای تمیز و تمیز پیاده کنید .

اسکان: کجا در نزدیکی Yellowstone NP بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • بازدید از پارک ملی یلوستون: جاذبه ها ، نکات و تورها

6. تانزانیا

مهاجرت Wildebeest در سرنگتی

داشتن فرصتی برای شاهد مهاجرت بزرگ Serengeti wildebeest در تانزانیا تجربه ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد و هدف قرار دادن مه برای سفر شما یکی از بهترین فرصت ها برای دیدن آن است. ماه مه هنوز در انتهای فصل باران است اما با توجه به فرصت دیدن حیوانات وحشی ، این تجارت آسان است. باران های فصل اواخر در سال های اخیر کم تر شده است و هنگامی که بارندگی وجود دارد ، به طور معمول در تمام روز دوام نمی یابد.

الگوهای مهاجرت با بارندگی فصلی ، که هر سال تغییر می کند ، دیکته می شود ، بنابراین می خواهید قبل از رزرو سفر ، به آن توجه کنید. به طور کلی در ماه می ، مناطق وحشی سرنژتی در شمال Moro Kopjes حرکت می کنند ، بنابراین می خواهید اقامت خود را در آن منطقه متمرکز کنید.

در حالی که مهاجرت وحشی یکی از مهمترین دلایلی است که باید در ماه مه انجام شود ، بسیاری از مکان ها و جاذبه های دیگر در تانزانیا برای کشف وجود دارد ، از کوه کلیمانجارو گرفته تا سواحل زنگبار .

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در تانزانیا

7. ایتالیا

روستای San Gimignano در توسکانی

سیسیل و توسکانی دو منطقه در ایتالیا هستند که برای دیدن در ماه مه ایده آل هستند. حومه سیسیل با گل های وحشی در حال شکوفه است و گردشگران تابستانی به آن نرسیده اند. هوا پایدار و راحت است و سالنهای تئاتر و جشنواره های خارجی در حال انجام است. بسیاری از مناطق گردشگری که معمولاً شلوغ هستند نیز بازدید از آنها آسان تر خواهد شد و زمان کمتری برای کاوش در نظر می گیرد.

توسکانی منطقه دیگری است که در ماه مه خوب است. گل هایی را در ویندوز و مناظر زیبا در حومه شهر پیدا خواهید کرد. مزارع سبز با خشخاش و گل رز قرمز شما را احاطه می کند. ماه مه برای لذت بردن از فضای بیرون و جشنواره های روستایی که در این ماه آغاز می شود ، دلپذیر است.

در اوایل ماه می توانید پیراهن های آستین کوتاه بپوشید و برای عصرانه یک ژاکت تهیه کنید. تا پایان ماه مه ، دمای هوا همراه با افزایش صعودی گردشگران آغاز خواهد شد.

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین مکان های بازدید در ایتالیا

8. کازابلانکا ، مراکش

مسجد حسن دوم در کازابلانکا

ماه مه یکی از بهترین ماه های سال برای بازدید از کازابلانکا و واقعاً هر یک از مناطق مراکش است. دمای تابستان می تواند صعود شدید داشته باشد و بازدید از بازارهای شلوغ و مساجد را برای بیشتر گردشگران ناراحت کننده کند. دمای ماه مه برای پیاده روی در آفتاب در فضای باز و بازدید از این شهر پر جنب و جوش ، که همچنین یک بندر کشتی کروز محبوب است ، بیشتر مفید است.

کازابلانکا از فیلم معروف 1945 با همین نام برای بسیاری افراد شناخته شده است. این شهر بزرگترین شهر کشور با فعالیت های فراوان است ، به خصوص در مدینه قدیمی ، بخش تاریخی این شهر و مسجد حسن دوم ، نمادین ترین نقطه عطف در کازابلانکا.

اگر می خواهید از چندین شهر مراکش بازدید کنید ، می توانید خود را در کازابلانکا مستقر کنید و به مکانهایی مانند فس و مراکش سفر کنید . مه فرصتی عالی برای شرکت در گشت و گذارهایی مانند یک شتر کوهنوردی از طریق صحرای جنوبی را فراهم می کند ، که انجام آن در ماه های تابستان غیر قابل تحمل خواهد بود.

اسکان: در کازابلانکا کجا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در کازابلانکا

9. میامی ، فلوریدا

میامی، فلوریدا

تقریباً هیچ سال از سال وجود ندارد که میامی ، فلوریدا با بازدید کنندگان شلوغ نباشد ، اما مه زمان بسیار خوبی برای رفتن به هوا است. سواحل میامی مقاومت چندانی در برابر مقاومت ندارند و بازدید در ماه مه به معنای ترک فصل بهار است و تعطیلات تابستانی هنوز نرسیده اند. درجه حرارت در ماه مه مانند تابستان است و هنوز در اوج خود نیست ، بنابراین یک روز در ساحل جنوبی راحت است.

اگر ساحل صحنه شما نیست ، می توانید کارهای دیگری برای انجام کار در میامی پیدا کنید ، از قبیل سوار شدن به یک قایق هوایی از طریق پارک ملی Everglades تا بازدید از بیش از 150 فروشگاه در بازار Bayside . حتماً در یکی از بسیاری از رستوران های غذاخوری در فضای باز در مایامی در یکی از بسیاری از رستوران های غذاخوری در فضای باز با کنار آب قرار بگیرید.

اسکان: اقامتگاههای تفریحی برتر در میامی

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در میامی

10. یونان

دهکده زیبای لوترو در کرت

برخی از محبوب ترین مقصد گردشگری در یونان مانند آتن ، کرت و سانتورینی بهترین ماه مه است. این فصل شانه در کشور است ، بنابراین نرخ هتل ها و پروازهای هوایی منطقی تر از فصل پر تابستان تابستانی است.

بزرگترین مزیت بازدید در ماه مه این است که جمعیت بسیار کوچکتر است ، بنابراین خطوط ورود به جاذبه های گردشگری محبوب کوتاه تر خواهد بود که می تواند تفاوت چند ساعت برای بازدید از هر جاذبه در برنامه سفر شما باشد.

ممکن است ماه مه با خطر ناچیزی از هوای غوطه وری همراه باشد ، اما ارزش تجارت آن وجود دارد. با قدم زدن در بخش های قدیمی شهرها و در بازارهایی که حتی در فصل های کم حتی ممکن است توسط افراد محلی شلوغ شود ، کمتر جمعیت خواهید داشت. مزیت دیگر کمتر گردشگران به این معنی است که وقتی می خواهید سوغاتی های موجود در بازارها را به دست بیاورید ، حواشی داشته باشید.

در ماه مه ، بسیاری از جشنواره های سرگرم کننده گل در یونان مانند جشنواره معروف گل رودیان برگزار می شود.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر یونان

11. باهاما

ساحل خیره کننده در جزیره جوراب ساق بلند ، Exumas ، باهاما

باهاما در هر زمان از سال یک مقصد تعطیلات عالی است ، اما مه دارای مزایایی است. هوا در ماه می معتدل است ، به این معنی که تقریباً هیچ فرصتی برای طوفان وجود ندارد ، رطوبت کم است ، پشه ها (که می تواند به سرعت تعطیلات را خراب کند) کاملاً نیرو ندارند و دمای هوا گرم است اما ناراحت کننده نیست. شرایط آب و هوایی برای قایقرانی چه با قایق خودتان ایده آل باشد و چه برای مناقصه یک غروب آفتاب رزرو کنید.

اگر دوست دارید شنا و اسنورکل کنید ، دمای آب در ماه مه مانند یک حمام گرم است. این ماه برای تعداد کم گردشگر در سواحل و گشت و گذار بسیار عالی است. از آنجا که در این زمان سال گردشگر کمتری وجود دارد ، می توانید در پروازهای به جزایر نرخ بسیار خوبی برای هتل ها و دسترسی بیشتر پیدا کنید.

اسکان: استراحتگاه های برتر باهاما

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر باهاما

12. جکسون هول ، وایومینگ

نمایی از تتون ها از Schwabacher Landing ، جکسون هول

پس از ذوب برف زمستان از دامنه های اسکی محبوب در جکسون هول ، وایومینگ در ماه مه یک پنجره کوتاه بهاری وجود دارد ، که شما می توانید برخلاف سایر کشورها ، تعطیلات غربی را تجربه کنید. از ماهیگیری مگس و اسب سواری تا پیاده روی در پارک ملی گراند تتون ، آنقدر ماجراجویی در فضای باز برای لذت بردن در جکسون هول وجود دارد. ممکن است هوا شرایط راحت برای لذت بردن از همه آنها فراهم کند.

همچنین در بسیاری از هتل ها و حتی استراحتگاه های مجلل در جکسون هول نرخ کاهش می یابد. شما می توانید این پول را پس انداز کنید و از آن به سمت یک تور با حیوانات وحشی هدایت شده استفاده کنید تا حیواناتی مانند گوزن ، عقاب ، گوزن و حتی یک خرس که از خواب زمستانی بیرون می آید را ببینید. همچنین می توانید از یک دوچرخه چربی و یا یک سفر شناور منظره به سمت یک آبراه بکر در پارک ملی گراند تتون لذت ببرید.

اسکان: اماکن با امتیاز بالا برای اقامت در جکسون هاله

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در جکسون سوراخ

13. ریورا فرانسه

شهر رنگارنگ مونتون در ریورا فرانسه

اگر می خواهید در ماه مه به رود ریوئه فرانسه بروید ، ناامید نخواهید شد ، اما بهتر است برای همه چیز هزینه های زیادی خرج کنید. در حالی که این مناظر در هر زمان از سال زیبا است ، در ماه مه از تجملات فراوان در استراحتگاه ها گرفته تا قایق بادبانی های خصوصی فراوانی خواهید دید.

ماه مه زمانی است که جشنواره فیلم کن نخبگان اجتماعی و افراد مشهور را به Riviera فرانسه می آورد ، بنابراین شما می توانید یک صندلی جلو را برای همه هیجان های اطراف این تماشای 12 روزه داشته باشید.

ماه مه همچنین ماه بزرگ گرندپری فرمول 1 مونت کارلو در موناکو است . اگر به دنبال هیجان انگیزترین و پر جنب و جوش ترین زمان برای بازدید از رودخانه فرانسوی هستید و می توانید از پس آن برآیید ، ماه مه ماه شماست.

اگر پول بیشتری برای سوزاندن ندارید ، ممکن است بخواهید سفر خود را برای زمان دیگری از سال در نظر بگیرید که می توانید بدون حواس پرتی و هزینه های اضافی ، به مرکز خرید متروپل و سایر جاذبه ها مراجعه کنید.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های برتر گردشگری در Côte d'Azur

14. ریو دوژانیرو

ریودوژانیرو

ماه مه می تواند زمان مناسبی برای بازدید از ریودوژانیرو باشد ، زمانی که روزها دمای خنک تری دارند و زندگی پر جنب و جوش شهر برزیل در حال جابجایی است. قیمت هتل ها در ماه مه کمی بعد از عجله توریستی سنگین برای جشن های کارناوال کاهش یافته و بسیاری از بازدید کنندگان به خانه خود رفته اند. شما بدون هوای گرم تابستان که از ماه دسامبر تا فوریه برگزار می شود ، هوای ساحل بسیار خوبی خواهید داشت.

ماه مه برای گشت و گذار در فضای باز از اماکن نمادین مانند Sugar Loaf Mountain و گشت و گذار در جنگل بارانی Tijuca مناسب است . یکی از بهترین راه ها برای کشف ریو ، پیاده روی در محله های مختلف است که در آنجا می توانید حس فرهنگ و غذای محلی را بدست آورید. اگر نمی خواهید به تنهایی سرمایه گذاری کنید ، تورهای پیاده روی وجود دارد.

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در ریودوژانیرو و سفرهای آسان روز

مبینا موحدی بازدید : 292 سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 18:58
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 315
  • بازدید کلی : 9492
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی