loading...

تجربیات سفر

کشیده از 4500 کیلومتر از شمال به جنوب ، شیلی در یک نوار باریک از زمین با کوه های بلند آند در شرق خود و اقیانوس آرام درخشان در غرب خود قرار دارد. کشور آمریکای جنوبی با توجه به اینکه در منطقه ای از فعالیت های زیاد لرزه ای و آتشفشانی واقع شده است ، دارای تعداد زیادی استراتوسولکان های خیره کننده و آتشفشان های پوشیده از برف است. از این میان ، Nevado Ojos del Salado بالاترین آتشفشان روی زمین است.

این قله های بلند غالباً در میان مناظر دیدنی و جذاب با دریاچه های درخشان یا بیابان های اطرافشان قرار گرفته اند ، این قله های بلند را به کاوش های خارق العاده ای تبدیل می کند ، با نمایش های باور نکردنی در هر کجا که می روید. از این منظره که بسیار چشمگیر است ، این آتشفشانهای قدرتمند و محیط های هیجان انگیز آنها اکنون برخی از مقصد های برتر گردشگری شیلی هستند.

کشیده از 4500 کیلومتر از شمال به جنوب ، شیلی در یک نوار باریک از زمین با کوه های بلند آند در شرق خود و اقیانوس آرام درخشان در غرب خود قرار دارد. کشور آمریکای جنوبی با توجه به اینکه در منطقه ای از فعالیت های زیاد لرزه ای و آتشفشانی واقع شده است ، دارای تعداد زیادی استراتوسولکان های خیره کننده و آتشفشان های پوشیده از برف است. از این میان ، Nevado Ojos del Salado بالاترین آتشفشان روی زمین است.

این قله های بلند غالباً در میان مناظر دیدنی و جذاب با دریاچه های درخشان یا بیابان های اطرافشان قرار گرفته اند ، این قله های بلند را به کاوش های خارق العاده ای تبدیل می کند ، با نمایش های باور نکردنی در هر کجا که می روید. از این منظره که بسیار چشمگیر است ، این آتشفشانهای قدرتمند و محیط های هیجان انگیز آنها اکنون برخی از مقصد های برتر گردشگری شیلی هستند.

10. لایسنابور

مجوزdreamstime / © لوکاس Bischoff

برج های لیکنکابور واقع در مرز بین بولیوی و شیلی ، برج های فوق العاده ای در بالای صحرای خشک و متروک آتاکاما که آن را احاطه کرده است. از آنجایی که به یک ارتفاع 5 هزار و 916 متری شگفت انگیز می رسد ، قلمروهای بالاتر آن غالباً بارش برف را تجربه می کنند که در زیر دریاچه Licancabur - یکی از بالاترین دریاچه های روی زمین - ذوب می شود. در زیر دریاچه قله درخشان آن ، دامنه های شیب دار و ناپایدار وجود دارد که توسط جریان های گدازه های باستانی پیچیده شده است. این امر صعود را بسیار سخت و خیانت آمیز می کند ، هرچند بدون شک دیدگاه های قله آن پدیده ای است. Licancabur که مورد توجه مقدس مردم Atacameno قرار دارد ، مطمئناً منظره ای باشکوه ایجاد می کند ، به ویژه وقتی از میان آبهای درخشان لاگونا ورد نزدیک دیدن شود.

9- لاسکار

لاسکارdreamstime / © Fernanda Ragagi

از ارتفاع 5،592 متری عظیم ، لاسكار در منطقه مرکزی آتشفشانی قرار دارد كه یكی از بالاترین و خشک ترین تنظیمات آتشفشانی روی زمین است. به این ترتیب ، منطقه اطراف استراوولکانو بسیار خشک و خشک است و تنها در درختچه های پائین آن درختچه های پراکنده وجود دارد. ساخته شده از دو مخروط مختلف ، کوهپیمای قدرتمند تعدادی از دهانه های قله بخار را ورزش می کند و در بالای یک خط الراس عظیم قرار دارد. این امر آن را به سایر قله های بلند و گنبدهای گدازه متصل می کند ، با صحرای آتاکاما که در فاصله بسیار کمی قرار ندارد. فقط یک سنگ پرتاب سنگ از مرز بولیوی و آرژانتین واقع شده است ، این محیط تاریک و نابخردانه لاسکار است که بازدید و کاوش را بسیار به یاد ماندنی می کند.

8. Quetrupillan

Quetrupillandreamstime / © Jakedow

هزاران هزاران سال پیش و در بالای استراتوسولانهای آتشفشان و کالدرهای قدیمی تر ، Quetrupillán بیش از یک منطقه بزرگ در پارک ملی Villarrica پخش می شود. میان قله های برجسته آتشفشانی ویلاریکا و لانین واقع شده و دارای دهانه ای زیبا به طول هفت کیلومتر است که یک قله کوچک دیگر در نزدیکی قله آن پیدا شده است. این کوه علاوه بر یخچال های فشرده و کوچک ، که به طرز ناگواری در حال کوچک شدن است ، دارای برخی از گنبدهای گدازه چشمگیر و مخروط های سیلر خردکننده نیز هست. اگرچه غالباً به نفع دو همسایه خود نادیده گرفته می شود ، Quetrupillán با مناظر خارق العاده ای به برکت می رسد ، در حالی که طغیان سنگی بالای دهانه آن به ویژه دستگیر است.

7. Puyehue

Puyehuedreamstime / © یوراسوا

Puyehue با ارتفاع 2236 متری در پارک ملی پر زرق و برق قرار دارد و مناظر ویران شده و ویران شده ای را که در اثر فوران خشن آن در سال 1960 بوجود آمده است ، ریاست می کند. هزاره ، این دو همسان ، تشکیل یک توده آتشفشانی بزرگ و هولکینگ. تعدادی calderas خشن و دهانه را می توان در اطراف آنها پراکنده یافت ، با مخروط سیلر و گنبدهای گدازه نیز به نمایش گذاشته شده است. کاوش در مجتمع بزرگ آتشفشانی یک تجربه شگفت انگیز است و اوج برجسته Puyehue ویژگی برجسته است. علاوه بر همه اینها ، این پارک اطراف دارای جنگل های سرسبز و چشمه های آب گرم است که بازدید کنندگان را برای بازدید از آن ، و همچنین پیاده روی فوق العاده ، صخره نوردی و اسکی در اختیار شما قرار می دهد.

6. لونکیمای

لونکیمایdreamstime / © لوسی زرنووا

Lonquimay با مشرف بر کوهپایه های مزرعه و مزارع حاصلخیز و زمین های زراعی ، در یک مکان دیدنی و درخشان در منطقه ملی رزرو مالالچاهولو قرار دارد. با رسیدن به حداکثر ارتفاع 2،865 متر ، برف پوشاننده برف برف از اطراف خود با یک دهانه خیره کننده در قله خود دور می شوند. آخرین بار به طور غیر منتظره ای در روز کریسمس سال 1988 فوران کرد ، هنگامی که یک دریچه جدید - که اکنون به عنوان دهانه کریسمس معروف است - افتتاح شد. Lonquimay یک مکان محبوب برای پیاده روی ، اسکی و صخره نوردی است. در یک روز روشن ، می توانید تا 14 آتشفشان که در برابر آسمان پرورش می یابند ، از فاصله دور ، جاسوسی کنید.

5- چشم سالاد

چشم های سالادوflickr / sergejf

با تردد مرز بین شیلی و آرژانتین ، Ojos del Salado بالاترین آتشفشان فعال جهان است. این هواپیما تا ارتفاع 6.893 متر هیجان انگیز است ، این باعث می شود که این دومین کوه مرتفع در کل قاره آمریکا در پشت آکونکاگوا در آرژانتین باشد. به دلیل مجاورت با کویر آتاکاما ، محیط اطراف آن بسیار ویران است و فقط مزارع گدازه های باستانی و بخار بخارات بخار در معرض نمایش است. این آتشفشان به معنی "چشم های برفی شور" به زبان اسپانیایی ، به دلیل برفی که در زمستان قله های خود را پوشانده و دریاچه های شور که دامنه های برهنه خود را پوشانده ، این آتشفشان به این نام خوانده شده است. با شکوه و جالب ، Ojos del Salado قطعاً یکی از شگفت انگیزترین آتشفشانهای آند است.

4. لاییما

لاییماdreamstime / © Larshinksten

آتشفشان آتشفشان یکی از بزرگترین و فعالترین آتشفشانهای کشور ، با دو قله برفی پوشانده از آن ، بر پارک ملی کنگولاو مسلط است. در حالی که مخروط برفی قله آن به 3،125 متر می رسد ، قله پائین و کمتر برجسته آن ، پیچیلیما ، تنها با 2،920 متر در آمده است. با این حال ، هر دوی آنها منظره ای باورنکردنی نسبت به stratovolcano سیرا نوادا ، و همچنین آبهای منعکس کننده دریاچه Conguillío در زیر دارند. اگرچه دامنه های للایما به دلیل فوران های مکرر آن کاملاً بی تاب است ، اما آتشفشان باعث پیاده روی زیبا می شود. در نزدیکی رودخانه های درخشان و دریاچه ها می توانید بسیاری از دره ها و دره های غوطه ور را پیدا کنید.

3. کالبو

کالبوdreamstime / © De Fagundes

هر دو دریاچه Llanquihue و Chapo Lake و همچنین شهرهای Puerto Varas و Puerto Montt که در بالای دریا قرار دارند ، غول پیکر Volcan Calbuco را به یک منظره حماسی تبدیل می کند. مجموعه بزرگ استراتوسولکانو (Llanquihue National Reserve) ، قله های بی شماری را در خود جای داده است که مرتفع ترین آنها تا 2.015 متر صعود می کند. این دهانه ها یک دهانه عظیم و چشمگیر را احاطه کرده اند ، در حالی که مسیرهای پیاده روی و مسیرهای بی شماری مسیر خود را به سمت دامنه های آتشفشانی آتشفشانی آن سوق می دهد. بر خلاف قسمت های بالای لخت ، گدازه ای که زخم دارد ، کوهپایه های Calbuco در جنگل های زرق و برق دار و چمنزارهای پر گل پوشیده شده اند. از قله آن ، بازدید کنندگان می توانند از منظره ای نفس گیر از منطقه دریاچه شیلی لذت ببرند ، با یک هیجان هیجان انگیز از آتشفشان های آتشفشان Volcan Osorno که در فاصله کم است.

2. آتشفشان اوسورنو

آتشفشان اوسوروflickr / nachX

غالباً با نماد کوه فوجی در ژاپن به دلیل ظاهر و شکل مشابه آن مقایسه می شود ، آتشفشان آتشفشان یکی از مشهورترین نقاط دیدنی طبیعی شیلی است. درخشش خورشید ، مخروط تقریباً متقارن پوشیده از برف آن ، به 2 هزار و 652 متر می رسد و یخچال های طبیعی زرق و برق دار دامنه های فوقانی آن را پوشانده اند. در قلب منطقه دریاچه شیلی ، استراتوولکانو خیره کننده در یک انتهای دریاچه Llanquihue قرار دارد و بالای آبهای تاباننده دریاچه Todos los Santos واقع شده است. اگرچه مطمئناً بی نظیر به نظر می رسد ، اما آتشفشان در واقع یکی از فعال ترین آندهای جنوب شیلی است. با وجود مناظر بسیار پر زرق و برق در اطراف آن ، اما بسیاری از منظره های زیبا از Osorno وجود دارد ، و بسیاری از فعالیت های تفریحی فراوان را می توانید در دامنه های آرام آن لذت ببرید.

1. آتشفشان ویاریکا

شماره 1 آتشفشانهای شیلیdreamstime / © آلفردو اتتونلو

Volcan Villarrica که به طور دائم در یخ و برف پوشیده شده است ، در برابر محیط اطراف خود و آسمان آبی روشن در بالا با شکوهی ایستادگی می کند. کوه واقع در یک پارک ملی شگفت انگیز ، کوه 880 متری بالاتر از هر دو دریاچه ویلاریکا و شهر با همین نام بالا می رود که دومی یک مکان توریستی بسیار محبوب است. این امر به دلیل تنظیم عالی و فعالیت های گسترده در فضای باز است که باید پارک و آتشفشان ارائه دهد. البته آتشفشان آتشفشان (Volcan Villarrica) اصلی ترین جاذبه با مخروط پوشانده شده از برف آن است که در خانه دریاچه گدازه ای در دهانه آن قرار دارد. غارهای آتشفشانی بیشمار و مخروط های سدر در اینجا و آنجا واقع شده اند ، در حالی که جنگل های شکسته دامنه های پایینی خود را پوشانده اند. یک مکان افسانه برای پیاده روی ، اسکی یا اسنوبورد ، ویاریکا مطمئناً یکی از باورنکردنی ترین آتشفشان ها در کل شیلی است.

مبینا موحدی بازدید : 381 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 18:10
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 365
  • بازدید کلی : 9542
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی