loading...

تجربیات سفر

دریاچه های آینه مانند ، رشته کوه های پوشیده از برف که به نظر می رسد برای همیشه ادامه دارد و روستاهای کوچک افسانه ای - یافتن گوشه ای در سوئیس که ارزش کارت پستال را نداشته باشد دشوار است. چه برای رفتن به اسکی برخی از بهترین پیست های جهان به اینجا بروید ، پنیر و شکلات معروف آنها را امتحان کنید و یا دریاچه های خیره کننده آلپ آنها را کشف کنید ، سوئیس ناامید نخواهد شد.

سوئیس به دلیل قرارگیری در مرکز اروپا ، فوق العاده متنوع است - مکانی عالی برای ثبت عکس های شگفت انگیز بدون توجه به جایی که بروید.

دریاچه های آینه مانند ، رشته کوه های پوشیده از برف که به نظر می رسد برای همیشه ادامه دارد و روستاهای کوچک افسانه ای - یافتن گوشه ای در سوئیس که ارزش کارت پستال را نداشته باشد دشوار است. چه برای رفتن به اسکی برخی از بهترین پیست های جهان به اینجا بروید ، پنیر و شکلات معروف آنها را امتحان کنید و یا دریاچه های خیره کننده آلپ آنها را کشف کنید ، سوئیس ناامید نخواهد شد.

سوئیس به دلیل قرارگیری در مرکز اروپا ، فوق العاده متنوع است - مکانی عالی برای ثبت عکس های شگفت انگیز بدون توجه به جایی که بروید.

1. ماترهورن

Matterhorn هنگام غروب خورشید در دریاچه Stellisee منعکس شد

پاییز یک زمان جادویی برای عکاسی از کوه قدرتمند Matterhorn است که روی سطح آینه مانند دریاچه Stellisee منعکس شده است. ماترهورن که در مرز ایتالیا و سوئیس نشسته است ، یکی از مرتفع ترین قله های اروپا و مقصد بسیار محبوب کوهنوردان است.

2. زرمات

زرمات

قله Matterhorn در پس زمینه شهر زرمات محافظت می کند. زرمات اگرچه در دره ای نشسته است اما در ارتفاعی قرار دارد و نقطه آغاز بسیاری از کوهنوردان امیدوار به صعود به کوه های آلپ سوئیس است. این همچنین شروع مسیر Haute Route است ، یک مسیر پیاده روی کوهستانی آلپ که در شامونی فرانسه ، 200 کیلومتری آن ختم می شود.

محل اقامت: در زرمات کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در زرمات و سفرهای آسان روزانه

3. زوریخ

کلیسای Fraumünster در زوریخ

دریاچه زوریخ بزرگترین شهر سوئیس را عبور می دهد و در تابستان که دمای آب به بیش از 20 درجه سانتیگراد می رسد ، یک مکان شنای بسیار محبوب است. برج كلیسای Fraumünster كه یك عبادتگاه زنان سابق است ، درست در كنار آب واقع شده و یكی از مشهورترین بناهای دیدنی زوریخ است. امکانات تصویر در اینجا تقریباً بی پایان است.

محل اقامت: در زوریخ کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در زوریخ

4. سنت موریتز

سنت موریتز

سنت موریتس معروف ترین سرزمین عجایب زمستانی سوئیس است. سنت موریتس که از 1800 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است ، از دهه 1800 یکی از مهمترین مراکز ورزشی زمستانی بوده است - بیش از یک بار بازی های المپیک زمستانی و مسابقات جهانی اسکی آلپاین FIS برگزار شده است. سنت موریتز نیز به دلیل بارش برف نرم و پودری در کل زمستان ، مقصدی محبوب برای اسکی صحرانوردی است.

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در سنت موریتس و سفرهای آسان روزانه

5. گریندل والد

گریندل والد

روستای گریندل والد که با مراتع سرسبز و احاطه شده و بیش از 1000 متر از سطح دریا واقع شده است ، یک مقصد اصلی اسکی است اما همچنین یک منطقه بسیار محبوب برای پیاده روی تابستانی و زمستانی است. یخچال طبیعی ایگر ، درست در پشت شهر ، بهترین مسیرهای اسکی کشور را برای افراد با تجربه فراهم می کند.

6. دریاچه مجیوره

کلیسای Madonna del Sasso مشرف به دریاچه Maggiore

کلیسای Madonna del Sasso که خانه ای از نقاشی های دیواری زیبا ، مجسمه های گچ بری و بوم های قرون وسطایی است ، در سمت سوییس دریاچه Maggiore به نظر می رسد. خط ساحلی دیگر این دریاچه یخبندان می افتد در ایتالیا ، که در آن کوه ها و خانه را به چند جزیره احاطه شده است. استراحتگاه های تعطیلات ، چشم اندازهای نفس گیر و ملایم ترین آب و هوای سوئیس ، این مکان را به یک مقصد تابستانی محبوب تبدیل کرده است.

7. لاوتربرونن

لاوتربرونن

آبشار Staubbach درست در بالای روستای Lauterbrunnen - تقریباً 300 متری ارتفاع - قرار دارد و اغلب فقط نهرهایی است که هنگام پایین آمدن به دره ، در غبار ذوب می شود. موقعیت لاوتربرونن در یکی از عمیق ترین دره های زنجیره ای کوه های آلپ این شهر را به مقصدی عالی برای خطرناک ترین ورزش جهان یعنی پرواز با بال های بال تبدیل می کند .

8. دریاچه لوسرن

پل چپل در دریاچه لوسرن

پل چپل بر فراز دریاچه لوسرن یکی از دیدنی ترین نقاط شهر است. در اصل در دهه 1400 ساخته شد ، پل چپل قدیمی ترین پل عابر پیاده چوبی سرپوشیده در اروپا است. خط ساحلی این دریاچه با گسترش 114 کیلومتر مربع در مرکز سوئیس ، روستاها ، کوههای شیب دار و دره ها را لمس می کند.

محل اقامت: محل اقامت در لوسرن: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در لوسرن

9. برینز

زیبا Brienz

Brienz در پای Brienzer Rothorn ، بلندترین کوه آلپ Emmental نشسته است. یک روستای آرام و کمی بیش از 3000 نفر ساکن در ساحل یک دریاچه به رنگ فیروزه ای ، برینز سابقه ای دارد که به دوران مفرغ بر می گردد. امروزه ، برینز به دلیل سنت منبت کاری خود مشهور است ، که به طور برجسته ای در ساختمان خانه های چوبی و دیگر معماری های شهر دیده می شود.

10. گذرگاه گوتارد

توئیستی گذرگاه گوتارد را بالا می برد

گذرگاه گوتارد راهی است به طول 64 کیلومتر و در ارتفاعات 2106 متر در کوه های آلپ سوئیس. مناظر خیره کننده کوه های آلپ به رانندگانی که جرات رفتن به پیچ های تنگ مارپین و صخره های بلند را دارند ، با قطره های ناامن در سراسر کوه ها پاداش می دهند. این گذرگاه فقط بین ماه های ژوئن و اکتبر باز است به دلیل شرایط خطرناک رانندگی در ماه های سردتر و برفی.

11. اینترلاکن

عرشه مشاهده در بالای اینترلاکن

محصور در یخچالهای کوهستانی و کوههای جنگلی ، شهر تفریحی اینترلاکن - و خانه های چوبی زیادی که دارد - در اعماق یک دره و در میان دو دریاچه آب فیروزه ای قرار دارد. چندین تخته مشاهده برای تپه های اطراف شهر وجود دارد که از آنجا می توانید منظره ای پانوراما از کوه های آلپ را در اطراف خود تماشا کنید.

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در Interlaken و سفرهای آسان روزانه

12. آبشارهای راین

آبشارهای راین و قلعه وورت

بزرگترین آبشار با 23 متر ارتفاع و 150 متر عرض در اروپا بر روی رودخانه راین ، گذشته از قلعه Laufen ، قلعه Wörth و چندین روستای ساحلی جریان دارد. سکوهای دید در هر دو طرف رودخانه برای کسانی که می خواهند غرش مه آلود آب را از نزدیک تجربه کنند تنظیم شده است.

13. شاتو د شیلون

Chateau de Chillon

Chillon که زمانی یک پاسگاه رومی بود ، اکنون محل بازدید بیشترین قلعه جزیره در سوئیس است. ویکتور هوگو ، لرد بایرون و الکساندر دوما همه در مورد قلعه عاشقانه قرون وسطایی نوشته اند که همچنین یکی از بهترین قلعه های قرون وسطایی است که در اروپا حفظ شده است. این قلعه که درست در بالای دریاچه ژنو واقع شده و چشم اندازهای چشمگیری از کوه های آلپ را به نمایش می گذارد ، به لطف نقاشی دیواری قرون وسطایی در داخل نیز به همان اندازه چشمگیر است.

14. مورن

مورن ، سوئیس

مورن یک دهکده کوچک با 450 نفر سکنه است که در ارتفاعات برنز 1638 متر ارتفاع دارد. موقعیت خیره کننده مورن به معنای آن است که منظره ای کامل از سه کوه عظیم اطراف: مونچ ، ایگر و جونگفراو را ارائه می دهد. تا روستا هیچ راهی وجود ندارد - تنها راه بالا و پایین کوه از طریق قطار یا تله کابین است که مورن را به تعدادی از شهرهای اطراف متصل می کند.

15. برن

شهر قدیمی برن

سقف های کاشی کاری شده قرمز در برابر رودخانه Aare و آبهای فیروزه ای آن صف کشیده اند. پایتخت سوئیس نیز یکی از قدیمی ترین شهرهای آن است ، مکانی که به عنوان میراث فرهنگی جهانی یونسکو شناخته شده است. 18 پل سنگی وجود دارد که از روی Aare-some عبور می کند ، به عنوان پل Untertorbrücke ، که قدمت آن به قرن 1400 برمی گردد.

مبینا موحدی بازدید : 316 چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 11:42
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 390
  • بازدید کلی : 9567
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی