loading...

تجربیات سفر

خانه آلپ ، پل ها و کلبه های چوبی زیبا ، کوه های پوشیده از برف و عمیق ترین دریاچه های آبی ، سوئیس بهشت کوهنوردان است. مسیرهای حماسی کشور را طی می کنند - از مسیرهای آسان برای مسافران انفرادی و خانواده ها گرفته تا مسیرهای سخت که شما را به بالای کوه ها برای بهترین مناظر کوهستانی می رساند.

از پیاده روی کوتاه تا پیاده روی کل روز ، در اینجا بهترین مسیرهای پیاده روی در سوئیس وجود دارد.

خانه آلپ ، پل ها و کلبه های چوبی زیبا ، کوه های پوشیده از برف و عمیق ترین دریاچه های آبی ، سوئیس بهشت کوهنوردان است. مسیرهای حماسی کشور را طی می کنند - از مسیرهای آسان برای مسافران انفرادی و خانواده ها گرفته تا مسیرهای سخت که شما را به بالای کوه ها برای بهترین مناظر کوهستانی می رساند.

از پیاده روی کوتاه تا پیاده روی کل روز ، در اینجا بهترین مسیرهای پیاده روی در سوئیس وجود دارد.

1. مسیر Rigi Panorama Trail

نمایی از دریاچه لوسرن از مسیر پانورامای کوه ریگی

Rigi Panorama Trail با یک راهپیمایی آسان ، عمدتا مسطح (به جز برخی از بخشهای کوتاه شیب دار) ، هفت کیلومتری پیاده روی ، بهترین مناظر را هنگام پیاده روی در سوئیس پیدا می کند. بیشتر مسیرها خاکی و ماسه ای است اما مسیر به خوبی حفظ شده است تا مانور آن در هر زمان از سال آسان باشد.

مسیر از بالا و در بالای ریگی کولم ، درست در خط ایستگاه قطار کوهستان شروع می شود. مناظر از اینجا خیره کننده هستند و از دره ها و ابرهای سبز و آبی باز می شوند. یک نیمکت پیدا کنید ، یک قهوه بگیرید ، یا فقط عکس بگیرید تا زمانی که آماده شروع کار شوید.

با دنبال کردن علائمی که به ریگی نشان می دهند شروع کنید. مدتی در نزدیکی ریل قطار قدم خواهید زد ، تا اینکه مسیر تقسیم شود - در آن زمان ، از مسیر چپ بروید و راه بروید. انتخاب بهترین منظره در این مسیر دشوار است - دره های گلدار سبز ، کوه گلداو در پس زمینه ، یا قله های مایل به آبی در فاصله دور. با ادامه راه ، مسیرهای کوچکتری را می بینید که به طرفین شکافته شده اند. بیشتر این موارد کوتاه است ، بنابراین می توانید از مسیر اصلی پیاده شوید ، کمی جستجو کنید و سپس به مسیر اصلی برگردید.

به دنبال علائم Rigi Scheidegg بروید و ببینید آیا می توانید هنگام رسیدن به منطقه Felsenweg نیمکت خالی پیدا کنید - منظره بالای آب و قله های دور از خانه خیره کننده است و مکان مناسبی برای یک ناهار سریع یا فقط یک استراحت است.

هنگامی که به Scheidegg نزدیکتر شوید ، خواهید دید که مسیر به دو قسمت تقسیم می شود - یکی نسبت به دیگری کمی دست انداز و شیب دار. سرانجام هر دو مسیر به یک مکان منتهی می شوند ، بنابراین اگر می توانید در مسیری که دارای ارتفاع بیشتری است بروید - دیدگاه ها درباره آن مشخص تر و واضح تر هستند.

مسیر دقیقاً قبل از تله کابین ریگی شایدگ به پایان می رسد. قبل از اینکه با تله کابین به سمت دره بروید ، می توانید مدتی را در ایستگاه به بازدید از رستوران اختصاص دهید ، جایی که می توانید قطار را به هر کجا که می خواهید بروید.

محل اقامت: محل اقامت در لوسرن: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در لوسرن

2. دره انگلبرگ

مسیر کوهستانی در نزدیکی آنگلبرگ

دره انگلبرگ مسیرهای زیادی دارد ، شما می توانید هفته ها پیاده روی در آن بگذرانید و هنوز گوشه هایی برای کاوش باقی مانده است. Brunni نوین یک مسیر پانوراما و یک راه بسیار خوبی برای کمک به کشف اصول اولیه این دره و مراتع گل احاطه شده توسط قله های بلند است. این پیاده روی هفت کیلومتری ارتفاع کمی (در کل کمتر از 300 متر) مشاهده می کند و انجام آن بیش از دو ساعت و نیم طول نمی کشد.

آسانترین پیاده روی برای پیاده روی در این مسیر ، رفتن با تله کابین برونی به ایستگاه Ristis است . پس از خروج از ایستگاه ، تابلوهایی برای مسیر Brunni مشاهده خواهید کرد - سوار آن شوید و در مسیر Rigidalalp قدم بزنید. این یک مسیر آموزشی است ، بنابراین می توانید پانل هایی با اطلاعات مربوط به گونه های گیاهی اطراف آن را که علفزارها را پوشانده اند ، پیدا کنید.

مسیر را ادامه دهید تا به پناهگاه Brunnihütte برسید. این مکان عالی برای استراحت است ، زیرا مناظر کوه تیتلیس و دریاچه هرزلی از اینجا خیره کننده است. در این پناهگاه رستوران کوچکی نیز وجود دارد که غذاهای مخصوص سوئیس از جمله شیرینی و پنیرهای محلی را در اختیار شما قرار می دهد.

برای یک تجربه سرگرم کننده ، مسیر BrunniTickle را امتحان کنید ، مسیری خاص که کل دریاچه را احاطه کرده است و به معنای تجربه بدون کفش است. دنباله از تعدادی بافت تشکیل شده است: شن و ماسه و سپس شن و به دنبال آن تراشه های چوب. زمین نرم و پس از آن زمین پوشیده از آب و سپس زمین خاردار وجود دارد.

به همان روشی که آمدید به Ristis برگردید و سپس با تله کابین به روستا بروید.

3. ماترهورن

پیاده روی زن و شوهر در مقابل Matterhorn

Matterhorn یکی از بلندترین اجلاس های کوه های آلپ است. برای کوهنوردانی که می خواهند خود را آزمایش کنند ، کار دشواری از پیاده روی در بخشی از 4478 متری کوه است که درست در مرز سوئیس و ایتالیا قرار دارد.

از نظر فنی یک پیاده روی متوسط ، برخاستن از Matterhorn هشت تا 12 ساعت طول خواهد کشید ، این بستگی به تناسب اندام ، توقف و چند تغییر مسیر در طول مسیر دارد.

شهر Zermatt بهترین نقطه شروع برای پیاده روی در Matterhorn است. اگر می خواهید این کار را برای یک روز پیاده روی حفظ کنید ، به محض طلوع خورشید حرکت کنید ، خط تله کابین را پیدا کنید و به دنبال آن کوهپیمایی کنید. پس از سه ساعت مسیری کاملاً شیب دار و مستقیم با چشم اندازهای خیره کننده از کوه های آبی ، به Schwarzsee Paradise می رسید ، یک هتل / رستوران که در آن می توانید قبل از ادامه مسیر ، برای یک لقمه متوقف شوید. شما از لحاظ فنی هنوز در Matterhorn نیستید ، اما این سریعترین راه برای ارتقا سطح شما برای اتصال به مسیر زیر است.

از اینجا ، یک پیاده روی یک ساعته به طور شگفت آور مسطح و یک ساعته در امتداد قسمت Matterhorn وجود دارد. آب و هوا در این ارتفاع شروع به تغییر می کند اما آخرین بار پیاده روی "آسان" است ، بنابراین زمان خوبی برای لذت بردن از محیط اطراف است. پس از حدود یک ساعت (اگر هیچ استراحتی انجام ندهید) ، زمین دوباره دشوار می شود - انتظار بسیاری از سنگهای لغزنده ، سنگهای بسیار شیب دار را که نیاز به برخی مانورها دارند و تعادل بسیار خوب است.

پس از 90 دقیقه از این کار ، به Hörnli Hut می رسید ، کلبه خوابیده برای قرارگاه Base در Matterhorn - این جایی است که کوهنوردان چند روزه شب را قبل از ادامه کار می گذرانند. در اینجا کمی استراحت کنید تا قله های پوشیده از ابر و Matterhorn را از نزدیک تحسین کنید - در روزهای روشن احساس می کنید تقریبا می توانید قله را لمس کنید.

از اینجا ، مسیر پیاده روی برای یک استراحت خوب به سمت پایین می رود تا اینکه به مسیر Glacier برسید ، جایی که منظره ای مستقیم و باز از Matterhorn برف بوسه و کوه های دیگر اطراف آن دارید. این مسیر صخره ای و لغزنده اما مسطح است - با یک سرعت ثابت باید دو ساعت طول بکشد تا انتهای آن را طی کنید ، جایی که یک ایستگاه تله کابین پیدا خواهید کرد.

مگر اینکه بخواهید یک شب در کوه بخواهید ، اینجا پیاده روی را تمام کنید و روی تله کابین بپرید تا به زرمات برگردید.

چیزی که باید بخاطر بسپارید: حتی در تابستان ، در Matterhorn سرد می شود . با یک پیاده روی طولانی مدت ، باید راحت و راحت کل کت را بپوشید.

محل اقامت: در زرمات کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:بهترین جاذبه های گردشگری در زرمات و سفرهای آسان روزانه

4. دره یخبندان Lauterbrunnental

مسیر پیاده روی در Lauterbrunnental

Lauterbrunnental به دره ای با 12 آبشار معروف است ، بنابراین با یک پیاده روی در اینجا بدون توجه به راهی که می روید ، مناظر خیره کننده ای ایجاد می کنید. این یک مقصد عالی برای پیاده روی های سریع و آسان است ، زیرا دره به آرامی شیب می یابد و چمنزارهای سبز از جاذبه خوبی برخوردار هستند و زمین را برای کوهنوردی راحت می کنند.

پیاده روی خود را از ایستگاه قطار در Lauterbrunnental آغاز کنید. تابلوهایی را خواهید دید که به مسیرها اشاره می کنند - فقط در مسیر سیمان قرار بگیرید و قدم زدن در جنوب را شروع کنید. بعد از حدود 15 دقیقه ، جاده آسفالته به پایان می رسد و شما در جاده ای شنی و تقریباً بدون ارتفاع قدم خواهید زد. 45 دقیقه بعدی مملو از آبشارهایی است که در زیر صخره های شیب دار پوشیده از برف ، رودخانه ها و آبراه ها و تعداد زیادی گاو که از دور در حال چرا هستند ، می ریزند.

هنگامی که شکافی در جاده مشاهده کردید (حدود یک ساعت پس از ترک ایستگاه قطار) با تابلویی که به شهر استشتلبرگ اشاره دارد ، آن را نادیده بگیرید و مسیر دوم را طی کنید. با این کار مسیر کمی تندتر در مسیر Gimmelwald خواهید داشت. قسمت اول پیاده روی بیشتر از طریق جنگل سایه بان و رودخانه های گذشته انجام می شود قبل از اینکه در چمنزارهای گلدار احاطه شده توسط کوه ها و برخی از آن آبشارهای خیره کننده ای که دره معروف است ، باز شود.

بسته به اینکه چند بار برای عکس گرفتن متوقف می شوید یا انگشتان پا را در رودخانه فرو می کنید ، علائم نشان داده شده به Gimmelwald را دنبال کنید ، یک تا دو ساعت دیگر فاصله ندارد. شما سرانجام می بینید که دهکده کوهستانی کوچک Gimmelwald در میان قله های پوشیده از برف ظهور می کند - چند رستوران ، یک هاستل و برخی از نقاط سایه دار برای استراحت دوباره در اینجا وجود دارد.

از اینجا ، می توانید به Murren ادامه دهید تا قطار را پس بگیرید یا برگردید تا دوباره به لاوتربروننتال بروید.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در منطقه Jungfrau

5. Höhbalmen Alpine Meadows

نمایی از Matterhorn از Höhbalmen Alpine Meadows

چند دقیقه بیرون از زرمات - یکی از مشهورترین شهرهای کوهستانی تفریحی در جنوب سوئیس - علفزار Höhbalmen Alpine وجود دارد ، یک بالکن پوشیده از گل های وحشی با دید مستقیم به کوه های آلپ والای. پیاده روی Höhbalmen-Höhenweg ، که شما را از سمت شمال شمالی Matterhorn قدرتمند عبور می دهد ، شاید یکی از زیباترین پیاده روی های منطقه باشد - اگر برای این چالش آماده هستید.

یک پیاده روی سخت 18 کیلومتری که از ارتفاع 1605 متری شروع می شود و در یک نقطه تا 2740 متر افزایش می یابد ، این مسیر شما را از جنگل های کم پشت ، چمنزارهایی که گوسفندان در آن می چرند ، مخزن آب و مناظر بالای زرمات عبور می دهد.

این مسیر قبل از شروع نزول به سمت شوارتزلگر ، از دره ها و دامنه های تپه عبور می کند ، قبل از اینکه شما را درست در یک رستوران عبور دهد ، از کنار یک آبشار خروشان عبور می کند ، جایی که می توانید برای ناهار یا یک شام زودتر استراحت کنید و قبل از 45 دقیقه دیگر به Zermat ادامه دهید.

6. کوه تیتلیس

نمایی از دریاچه Trubsee از کوه Titlis

اگر ایده پیاده روی در Mattherhorn بسیار دلهره آور به نظر برسد ، کوه تیتلیس در رشته کوه های آلپ اوری گزینه بسیار قابل دسترسی تری است. حتی بهتر از این ، کوه مسیرهای مختلفی را دنبال می کند که از پیاده روی های یک ساعته آسان تا پیاده روی های سطح پیشرفته است که می تواند شما را به بالای کوه 3000 متری برساند - در تمام طول مناظر خیره کننده ای از گل های آلپ و چمنزارهای شیب دار و سبز.

برای یک پیاده روی آسان و بدون خدشه دار کردن دیدگاه ، می توانید مسیر یک ساعته Trubsee Circular Trail را امتحان کنید که کمتر از یک ساعت طول می کشد و چندین حریق آتش را در طول راه ارائه می دهد (یک پیک نیک بیاورید) و یک مکان استراحت کنار دریاچه.

پیاده روی آسان (اما بسیار طولانی تر) دیگر Marmot Trail است که از ایستگاه کوه Trübsee شروع می شود و برای رسیدن به ابتدای مسیر نیاز به یک صندلی بلند از یک تپه دارد - این پیاده روی که حدود 5 ساعت طول می کشد ، دید مستقیم به شما می دهد آبهای عمیق آبی دریاچه Engstlensee.

مسیر Lake Trüb در پایین کوه Titlis یک گزینه عالی برای پیاده روی زمستانی است. این شامل یک حلقه سه کیلومتری در اطراف دریاچه Trübsee در مسیرهایی است که حتی اگر پر از برف باشد ، کاملاً مرتب است. این یک پیاده روی آسان و آرام با زمینه کوه های ناهموار و تپه های شیب دار نرم است.

7. پارک الا

مسیر کنار دریاچه در پارک الا

Parc Ela بخش وسیعی از طبیعت دست نخورده در قلب کانتون Graubünden ، شرقی ترین منطقه سوئیس است. اگرچه در اینجا پیاده روی های زیادی وجود دارد ، مسیر Hängebrücke Val Meltger مکانی عالی برای شروع است. این پیاده روی در یک مسیر هشت کیلومتری ، بیشتر ماسه ای و با ارتفاع کلی تقریبا 400 متر ، مناظر بسیار خوبی از دره Oberhalbstein را ارائه می دهد.

مسیر از روستای لانتش آغاز می شود و از آنجا با شیب تیز از میان جنگل های زیبا و ضخیم بالا می رود. در ادامه مسیر سرانجام شما را به پل معلق Val Meltger می رساند که برای جایگزینی پل قبلی که توسط بهمن تخریب شده ساخته شده است. از روی پل عبور کرده و به راه خود ادامه دهید و در نهایت به یک کلبه آلپی تبدیل خواهید شد - این یک عکس عکس مورد علاقه است ، با چشم اندازهای عالی از منطقه دره آلپ Engadin و گذر جولیر ، یک گردنه کوه معروف به جاده مارپیچ خود.

از اینجا می توانید فرود خود را از طریق جنگل های سبز و عمیق ، عبور از چشمه ها و یک دریاچه زیبا و کوچک در طول مسیر شروع کنید. سرانجام به دهکده لانتش برمی گردید ، نه چندان دور از جایی که پیاده روی را آغاز کرده اید.

8. پیاده روی پانورامای Oeschinensee

پیاده روی Oeschinensee Panorama

پیاده روی Oeschinensee Panorama یک حلقه 8.5 کیلومتری است که شما را به اطراف آبهای فیروزه ای عمیق دریاچه Oeschinensee می برد.

اگرچه مسیر به صورت پیاده روی تند شروع می شود ، اما بعداً چاپلوس می شود. هنوز هم باید زمین سنگلاخ مسیر را مانور دهید و اغلب در گوشه های باریک و لغزنده مانور دهید. تناسب اندام مناسب برای تکمیل این پیاده روی ضروری است اما در صورت لزوم نقاط زیبایی وجود دارد که می توانید در آن مسیر نفس بکشید.

مسیر از شهر Kandersteg شروع می شود که 2.5 ساعت از زوریخ فاصله دارد. برای حرکت ، تله کابین Kandersteg را پیدا کرده و از کوه بالا بروید - پس از رسیدن به اینجا علائم منتهی به مسیر را در مسیر Ober Bergli پیدا خواهید کرد. این تندترین قسمت مسیر است که در برخی قسمتها با پای پیاده روی روی حیله و تزویر قرار دارد - اما مناظر هنگام عبور از آبشارهای غرغرو و خروشان ، صخره های برف گیر و چمنزارهای گلدار ، حواس پرتی کافی را برای کنترل پیاده روی بیشتر فراهم می کند.

انتظار می رود تعداد زیادی گاو شایان ستایش با زنگ هایی که در طول راه با آرامش از دره تغذیه می کنند ، باشد. مسیر به خوبی مشخص شده است ، بنابراین خطر گم شدن یا پایان یافتن در مسیر دیگری وجود ندارد. هنگامی که از کلبه کوه Ober Bärgli عبور کردید ، در نیمه راه پیاده روی خود قرار خواهید گرفت. از اینجا مسیر به سمت سرازیری می رود تا زمانی که به ساحل دریاچه برسید.

این منطقه شلوغ خواهد بود ، دارای رستوران ها ، مکان هایی برای بازی بچه ها و مغازه های سوغاتی است ، بنابراین قبل از رسیدن به آخرین فرصت های عکس آرام نفس خود را بکشید. در تابستان می توانید برای شنای سرد در دریاچه بپرید. پس از استراحت ، به سمت تله کابین بروید و از کوه پایین بروید.

9. از طریق Engiadina

نمایی از دریاچه و روستای سیلواپلانا در امتداد Via Engiadina

انجام کل مسیر Via Engiadina کمی کشیده است - این پیاده روی از Maloja تا Samedan امتداد دارد و 35 کیلومتر از مسیرهایی را که از مراتع کوهستانی ، جنگل های انبوه کاج سوئیس و روستاهای کوچکی عبور می کند که به نظر می رسد از نظر زمان دست نخورده است ، پوشش می دهد.

برای چشیدن طعم و مزه از آنچه مسیر ارائه می دهد ، می توانید مرحله 1 پیاده روی را طی کنید ، پیاده روی نسبتاً سخت 11 کیلومتری که شما را از مالوجا به سیلواپلانا می رساند. این پیاده روی درست در مرکز دهکده کوچک مالوجا آغاز می شود و مسیری را به پایین دره Engadin ، کلبه های کوهستانی روستایی و چمنزارهای کوهستانی آلپ پشت سر می گذارد.

مسیر را ادامه دهید و به روستای Grevasalvas ، محل کتاب هیدی ، اثر یوهانا اسپایری می رسید . این مسیر که توسط یخچال های طبیعی و مناظر باز از دریاچه Engadine فوقانی احاطه شده است ، به سمت پایین ادامه می یابد تا اینکه به کلیسای قرون وسطایی Sils-Baselgia برسد ، سپس دوباره صعود کنید تا به سیلواپلانا برسید. از اینجا می توانید با قطار به مالوجا برگردید.

10. مسیر پیاده روی Val Trupchun ، پارک ملی سوئیس

چشم انداز در Val Trupchun

بخشی از ذخیره گاه زیست کره یونسکو ، پارک ملی سوئیس از نظر فنی تنها پارک ملی در کشور است - بقیه مناطق حفاظت شده در سوئیس پارک های حفاظت شده یا طبیعت هستند.

مسیر Val Trupchun پارک یکی از محبوب ترین مسیرهای سوئیس است. Val Trupchun یک پیاده روی 14 کیلومتری است ، اما اجازه ندهید این شما را بترساند - با زمینی معتدل و صعود کمی بیش از 600 متر در یک بازه زمانی چهار ساعته و 20 دقیقه ای ، این یک پیاده روی بسیار عملی و خیره کننده است دیدگاه ها و فرصتی برای برخورد با گوزن های قرمز ، زهره ، و شاید حتی کرکس کم ریش سوئیسی.

برای شروع پیاده روی ، به پارکینگ Prasüras راه پیدا کنید - برای رسیدن به اینجا نیازی به ماشین ندارید ، زیرا اتوبوس های محلی و توریستی از آن به عنوان ایستگاه استفاده می کنند. برای ورود به داخل پارک ، باید مسیر سمت راست را طی کنید و از اینجا شروع کنید و آن را دنبال کنید تا از پل Punt da Scrins عبور کنید. به زودی وارد پارک می شوید. از اینجا ، دره پیش رو را مشاهده خواهید کرد ، بنابراین در آن قدم بزنید - این بهترین منطقه برای تشخیص حیات وحش است ، بنابراین چشم های خود را باز نگه دارید.

مسیر را به سمت Ova da Trupchun دنبال کنید. هنگامی که از روی یک پل چوبی عبور کردید ، به مسیر خود باز خواهید گشت و باید مارک های دنباله دار را مشاهده کنید تا به شما در ادامه راه کمک کند. دو مسیر استراحت در مسیر پیدا خواهید کرد - به راحتی می توانید از طریق نیمکت ها مشخص شوید ، با بهترین مناظر باز به دره و مناطقی که حیوانات وحشی در آن جمع می شوند. بعد از این ، مسیر شروع به برگشت به سمت پارکینگ ماشین پراسوراس می کند.

مبینا موحدی بازدید : 314 چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 11:49
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 402
  • بازدید کلی : 9579
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی