loading...

تجربیات سفر

استراحتگاه های زمستانی آلپ و دولومیت اروپا ، نه تنها برای اسکی عالی ، بلکه برای کارت پستال روستاهای آلپ و شهرهای تفریحی مشهور در پایگاه هایشان افسانه ای هستند. به نظر می رسد دیدنی توصیف ناکافی مناظر باشد و سیستم های آسانسور در بسیاری از آنها دسترسی بین چندین کوه را در یک سفر - غالباً در یک روز - امکان پذیر می کند. یک پیست اسکی ممکن است چندین ساعت طول بکشد ، از کوه ها شروع شود و درست در قلب روستای زیر قرار گیرد.

در بسیاری از پیست های اسکی در اروپا ، هیچ عذری برای تکرار دویدن همان بار در طول تعطیلات وجود ندارد. ارتفاعات - بیش از دوازده قله در دولومیتهای ایتالیا بیش از 3000 متر است ، و کوههای آلپ حتی بیشتر می شوند - به معنای شرایط قابل اطمینان برف است ، بنابراین یک فصل طولانی وجود دارد که می توانید به گل و لای شدن از طریق پودر بستگی داشته باشید.

استراحتگاه های زمستانی آلپ و دولومیت اروپا ، نه تنها برای اسکی عالی ، بلکه برای کارت پستال روستاهای آلپ و شهرهای تفریحی مشهور در پایگاه هایشان افسانه ای هستند. به نظر می رسد دیدنی توصیف ناکافی مناظر باشد و سیستم های آسانسور در بسیاری از آنها دسترسی بین چندین کوه را در یک سفر - غالباً در یک روز - امکان پذیر می کند. یک پیست اسکی ممکن است چندین ساعت طول بکشد ، از کوه ها شروع شود و درست در قلب روستای زیر قرار گیرد.

در بسیاری از پیست های اسکی در اروپا ، هیچ عذری برای تکرار دویدن همان بار در طول تعطیلات وجود ندارد. ارتفاعات - بیش از دوازده قله در دولومیتهای ایتالیا بیش از 3000 متر است ، و کوههای آلپ حتی بیشتر می شوند - به معنای شرایط قابل اطمینان برف است ، بنابراین یک فصل طولانی وجود دارد که می توانید به گل و لای شدن از طریق پودر بستگی داشته باشید.

اسکی خارج از پیست در Chamonix

به یاد داشته باشید که این کوهها فقط مخصوص اسکی بازان خبره نیستند ، اگرچه بیشتر آنها با بهترین چالش ها پر شده است: زمین های خارج از پیست ، کوولارها (راهروهای باریک) ، شیب های پر از درخت و غول های بزرگ. اکثر استراحتگاه ها دارای زمین های آسان و متوسط هستند و بسیاری از آنها دارای دامنه ها و آسانسورهای اختصاصی فقط برای زبان آموزان و مبتدیان هستند.

هر استراحتگاه شخصیت و سبک خاص خود را دارد ، نیازی به گفتن نیست که مناظر بی نظیری از قله های پوشیده از برف وجود دارد. بنابراین با توجه به سلیقه شخصی خود را در یک اسکی را انتخاب نمایید تعطیلات شما را در اسکی در هر یک از این نا امید نمی شود استراحتگاه برجسته در فرانسه ، سوئیس ، اتریش ، ایتالیا و آلمان است.

اسکی بازان آمریکای شمالی تفاوت هایی در رتبه بندی دنباله ها پیدا خواهند کرد. در اروپا ، پیست ها توسط یک سیستم کدگذاری رنگی مشخص می شوند که با علائم دنباله دار آبی (آسان) ، قرمز (متوسط) و سیاه (متخصص) نشان داده می شوند. توجه داشته باشید که این اشکال همیشه کدگذاری نمی شوند. در فرانسه ، بیشتر مسیرهای سیاه و سفید مرتب نیستند ، و در جای دیگر مسیرهای غیر آراسته ممکن است با خطوط نقطه چین یا چین خورده نشان داده شوند.

اگرچه اولین مورد در لیست های زیر اسکی است ، اما رتبه بندی همچنین کیفیت کل تجربه اسکی بازان را در تمام محدوده های مهارت در نظر می گیرد. سفر خود را با لیست بهترین استراحتگاه های اسکی در اروپا برنامه ریزی کنید.

1. کورچول ، فرانسه

کورچول بزرگترین و مشهورترین هتل در بین چندین استراحتگاه اسکی بهم پیوسته است که به آن معروف شده است
کورچول ، فرانسه

کورچول بزرگترین و مشهورترین تفریحگاه اسکی بهم پیوسته معروف به Les Trois Vallées (سه دره) است که بزرگترین حوزه اسکی در اروپا را تشکیل می دهد. علاوه بر 150 کیلومتر پیست آلپ که می توانید از 60 بالابر مخصوص خود Courchevel دسترسی داشته باشید ، این مسیرها به دسترسی به 600 کیلومتر پیست اسکی بهم پیوسته ، به علاوه چهار یخچال طبیعی پیوند دارند. کل منطقه در 10 قله ، با ارتفاع بیش از 2500 متر گسترش یافته است.

به این آمارهای فوق العاده این واقعیت را اضافه کنید که استراحتگاه ها سالانه چهار متر برف می بارند و از پیشرفته ترین نظافت برخوردار هستند تا دوام خود را در شرایط عالی حفظ کنند.

اگرچه Courchevel به دلیل داشتن زمین های فوق العاده خارج از پیست ، اسکی روی درخت ، کوولارها ، شیب های غول پیکر مورد علاقه متخصصان است ، اما هر پنج روستای جداگانه Courchevel از زمین های خوبی برای مبتدیان و متوسط ها برخوردار است. حدود یک چهارم پیست های Courchevel برای مبتدیان و یک سوم برای واسطه ها است.

Courchevel مخصوصاً خانوادگی است : بالابرهای صندلی رایگان به مناطق مبتدی خدمت می کنند و جلیقه های ایمنی مغناطیسی برای کودکان در بالابرها تهیه می شوند. Courchevel علاوه بر اسکی فوق العاده اش ، به دلیل اقامتگاه های مجلل ، صحنه پر زرق و برق اسکی در آباگاه و غذاخوری خوب در چندین رستوران با ستاره میشلن مشهور است.

سایت رسمی: www.courchevel.com

محل اقامت: در کورچول کجا اقامت کنید

. زرمات ، سوئیس

زرمات ، سوئیس

زرمات ، سوئیس

با بیشترین افت عمودی سوئیس و زمین های قابل ارتقا در ارتفاعاتی بالغ بر 3900 متر ، بالاترین منطقه ورزش های زمستانی در کوه های آلپ بیش از یک چهره زیبا بسیار بیشتر به دنبال آن است. اما داشتن یک نماد برجسته از Matterhorn به عنوان پس زمینه ، Zermatt و کوه های پشت آن را در بالای لیست خواسته های بیشتر اسکی بازان قرار می دهد. Matterhorn نه تنها منظره دلپذیری از این شهر را در اروپا به وجود می آورد ، بلکه مشخصات متمایز آن از قسمت زیادی از مسیر 350 کیلومتری مسیر متصل به Zermatt قابل مشاهده است.

زرمات به خاطر دویدن های طولانی خود معروف است ، بعضی از آنها درست در دهکده ختم می شوند - شما به معنای واقعی می توانید در خانه اسکی کنید. یخچال سواری Matterhorn که برای فصل 2019 افتتاح شد ، بالاترین تله کابین 3S جهان است و هر ساعت 2000 اسکی باز را به یخچال می رساند. در ارتفاع 3883 متری ، یخچال طبیعی اسکی در طول سال را امکان پذیر می کند. برای ایمن تر و در دسترس بودن این شبکه گسترده دنباله دار ، اسکی بازان می توانند یک برنامه رایگان بارگیری کنند که از GPS استفاده می کند و توانایی ، آب و هوا و شرایط برفی را تنظیم می کند و همچنین عملیات بالابر را برای هدایت ایمن اسکی بازها بین مکان ها انجام می دهد.

برای اسکی بازان کم تجربه ، پارک Wolli's ، در بالای تله کوه Sunnegga ، زمینهای ملایم تری را با همان چشم اندازهای شگفت انگیز ارائه می دهد. صورت جنوبی ماترهورن در ایتالیا است و اسکی بازان باتجربه می توانند با اسکی روی گذرگاه تئودول و پایین رفتن به سیستم مسیر ایتالیایی ، در یک روز اسکی هر دو کشور را انجام دهند.

سایت رسمی: www.zermatt.ch

محل اقامت: در زرمات کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در زرمات و سفرهای آسان روزانه

3. وال د ایزر ، فرانسه

وال د ایزر ، فرانسه

وال د ایزر ، فرانسه

Val d'Isère و Tignes همسایه دره ای مرتفع که توسط قله های 3000 متری احاطه شده است ، 300 کیلومتر زمین قابل عبور را ارائه می دهند که با بیش از 150 بالابر اسکی ارائه می شود . این شامل Espace Killy وسیعی است که به خاطر برنده مدال طلای سه گانه المپیک ، ژان کلود کیلی ، اهل Val d'Isère ، نامگذاری شده است. کمترین سطح زمین در ارتفاع 1550 متری است و بیشترین ارتفاع آن به 3،450 متر می رسد که به باز نگه داشتن فصل تا ماه مه کمک می کند. معمولاً می توانید از اسکی در Glacier du Pisaillas تا ژوئن یا ژوئیه مطمئن شوید .

زمین برای همه سطح مهارت ها ، از جمله دامنه ها برای کودکان و مبتدیان وجود دارد. جوانان می توانند از آسانسورهای فرش جادویی سرپوشیده تا دامنه های ملایم و سرازیری استفاده کنند و آموزش اسکی در اینجا بهترین است. یک مسافر جدید ، یک فرش جادویی محصور از بالای یک گوندولا ، به یک شیب بلند با ارتفاع زیاد دسترسی پیدا می کند ، بنابراین حتی اسکی بازان ابتدایی می توانند از هیجان - و مناظر - اسکی در ارتفاع بالا لذت ببرند. چیدمان آسانسورها بسیار مناسب اسکی باز است و اسکی بازان را به مناطق مختلف و بدون مسیرهای طولانی و باریک در مسیر پیست متصل می کند.

این شهر خود جذاب ، فاقد اتومبیل است و به دلیل رستوران های خوب و صحنه پر جنب و جوش اسکی شهرت دارد.

سایت رسمی: www.valdisere.com/fa

محل اقامت: در Val d'Isere کجا اقامت کنید

4. کورتینا d'Ampezzo ، ایتالیا

کورتینا د آمپزو ، ایتالیا

کورتینا د آمپزو ، ایتالیا

در بالای دولومیت های ایتالیا ، پنج قله ژنده پوش Cinque Torri ، شهر شیک Cortina D'Ampezzo را به یک محیط زیبا و همچنین زمین های اسکی عالی ارائه می دهد. پس از برگزاری بازیهای المپیک زمستانی در سال 1956 ، مردم زیبا به دنبال آن رفتند و کورتینا را برای سالها به عنوان مکان تفریحی زمستانی جت تنظیم کنندگان معرفی کردند. اگرچه اکنون مشتری بسیار گسترده تری دارد ، اما همچنان مغازه های شیک و مکانهای تفریحی شیکی را که انتظار می رود از یک پیست اسکی هوشمند اروپا انتظار داشته باشد ، دارد.

اما اسکی هنوز قرعه کشی بزرگ است. با وجود همه شیب های درجه المپیک و مزارع برفی با ارتفاع زیاد ، تقریباً نیمی از زمین قابل انعطاف متوسط است و برای مبتدیان نیز برف زیادی وجود دارد. در کنار اسکی در سراشیبی ، کورتینا کیلومترها مسیر پیاده روی اسکی صحرانوردی ، دویدن با اسکله که در شب پر از نور است و پیست المپیک برای اسکیت بازان را ارائه می دهد .

کورتینا در دولومیت ها ، جایی که دوازده استراحتگاه دارای یک گذرگاه دولومیتی سوپرسکی هستند که امکان دسترسی به بالابرها و مسیرهای پیاده روی همه آنها را دارد ، به دور از دسترس نیست. این شامل استراحتگاه های کوچکتر و صمیمی تر مانند Val Gardena ، یکی از چندین شهر اسکی در دره های مجاور بین قله های معروف به Gruppo del Sella است. مسیرهای پیاده روی و آسانسورها نزدیک به 400 کیلومتر از اسکی به هم پیوسته ، از جمله یخچال Marmolada را به هم متصل می کنند . کل منطقه به عنوان میراث جهانی یونسکو نامگذاری شده است .

محل اقامت: در Cortina d'Ampezzo کجا اقامت کنید

سایت رسمی: https://www.dolomiti.org/fa/cortina/

5. چامونی ، فرانسه

چامونی ، فرانسه

قرار گرفتن آن در مونت بلان پوشیده از برف ، بلندترین قله اروپا با ارتفاع 4807 متر ، می تواند Chamonix را به یک نماد اسکی تبدیل کند ، حتی بدون دهکده کوهنوردی آلپ فرانسه که در پایه آن قرار دارد. ارتفاع کوه و یخچال های طبیعی اطراف شامونیکس دارای اثر خنک کننده ای است که برف را حفظ می کند و از بهترین و طولانی ترین شرایط برف در کوه های آلپ اطمینان می یابد.

چامونی به عنوان محل برگزاری اولین بازی های المپیک زمستانی به شهرت بین المللی دست یافت ، شهرتی که همچنان ادامه داشت زیرا دارای چالش برانگیزترین مناطق جهان است . می توانید پیست های اسکی با بزرگترین دیفرانسیل ارتفاع جهان را در Grands Montets ، یکی از شش منطقه مختلف اسکی در Chamonix ، اسکی کنید. پیست Verte ، 3.5 کیلومتر شیب و پرش ، برای مسابقات جام جهانی استفاده می شود .

اسکی بازان باتجربه مناطق Brévent - Flégère را دوست خواهند داشت ، و در آنجا دامنه هایی برای تمام اسکی ها را همراه با مناظر چشمگیر پانوراما از برخی مسیرها پیدا می کنند.

افراد مبتدی از دویدن ملایم منطقه اسکی Balme - Vallorcine لذت می برند و خانواده ها امکانات یادگیری خوبی را در مناطق Domaine Skiable des Planards یا La Vormaine پیدا خواهند کرد.

سایت رسمی: www.chamonix.com

محل اقامت: در Chamonix کجا اقامت کنید

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در Chamonix-Mont-Blanc

6. سنت آنتون آم آرلبرگ ، اتریش

اسکی بازان و اسنوبوردرها در سنت آنتون

اسکی بازان جدی برای انجام اسکی بدون چالش بالا و بدون مزخرف ، به منطقه آرلبرگ اتریش می روند که در بیش از دوازده مسابقه فوق تخصص در سنت آنتون پیدا می کنند. طولانی ترین آنها 10 کیلومتری خیابان Valluga-St است. آنتون ، با یک دیفرانسیل ارتفاع 1347 متر. اما حتی پیست هایی که با رنگ قرمز مشخص شده اند در اینجا بسیار بالاتر از دشواری دیگر استراحتگاه های کوهستانی است. سنت آنتون به ویژه به دلیل تقریباً 200 گزینه خارج از پیست برای اسکی بازهای پیشرفته - بسیاری از مکانها با یک راهنما - و بزرگ مغولانش مخصوصاً در شیندلر کار شناخته می شوند.

آسانسورهایی که اخیراً اضافه شده است ، سنت آنتون را به پیست های اسکی در آن طرف گذرگاه فلکسن متصل می کنند و آن را به استراحتگاه های اصلی در آرلبرگ متصل می کنند: لخ ، سنت کریستوف ، زورس ، استوبن و سایر موارد در مجموع 340 کیلومتر پیست . اینها همه در گردنه بالابر منطقه ای آرلبرگ موجود است . می توانید درست از دهکده ، یک خوشه فاقد ترافیک از اقامتگاه ها و مسافرخانه های سنتی تایرولی ، سوار بر آسانسور شوید ، که به دلیل صحنه پر جنب و جوش (قبل از ظهر برخی از سر و صدا) پیش از اسکی شناخته می شود.

سایت رسمی: www.Stantonamarlberg.com

محل اقامت: کجا می توان در St. Anton am Arlberg اقامت کرد

7. کیتزبوهل ، اتریش

کیتزبوهل ، اتریش

شهرهای اسکی زیباتر و عاشقانه تر از دهکده دیواری کیتزبوهل ، در کوه های آلپ اتریش ، نه چندان دور از اینسبروک و سالزبورگ هستند. گرچه ساختمانهای رنگارنگ و نقاشی دیواری آن هتل های لوکس و مغازه های گران قیمت مانند کورتینا یا سنت موریتس را در خود جای داده است ، اما کیتزبوئل همچنین از مسافرخانه های کوچک خانوادگی پذیرای خانواده ها و مسافران ارزان است. همچنین در 170 کیلومتری پیست اسکیپ کیتزبوهل و در اسکی ولت مجاور ، جایی که 280 کیلومتر دیگر با 90 بالابر انجام می شود ، چیزی برای همه اسکی بازان وجود دارد.

چالش برانگیزترین مسابقه در سراشیبی سالانه در اینجا برگزار می شود ، بدنام هانن كام ، در زمین هایی با شیب 85٪ در نقاط عمودی. منطقه کوچک Bichlalm مخصوصاً برای سوارکاران و آزاد کاران طراحی شده است. Kitzbühel و SkiWelt با اتوبوس به هم متصل می شوند و هر دو بخشی از Kitzbühel Alps AllStarCard است که شامل 9 منطقه مختلف اسکی در اتریش است.

سایت رسمی: www.kitzbuehel.com

محل اقامت: در کیتزبوهل کجا اقامت کنید

8. سنت موریتس ، سوئیس

تله کابین در Diavolezza ، سنت موریتس ، سوئیس

تعداد مسابقات جهانی اسکی که در سنت موریتس برگزار شده است باید چیزی در مورد این تفریحگاه معروف به شما بگوید: این اسکی در کلاس جهانی است . المپیک زمستانی در سال 1928 و 1948 برگزار شد، و سنت موریتس میزبان دوسالانه قهرمانی آلپاین جهانی اسکی. در پرش با اسکی المپیک اغلب می توانید مسابقات را ببینید .

برای افراد غیر المپیکی نیز زمین اسکی زیادی وجود دارد. سنت موریتز به خاطر دویدن های میانی طولانی و سایر مناطق میانی برجسته مشهور است و با بیش از 20 آسانسور برای انتخاب ، دامنه ها و پیست ها را برای هر سطح مهارت پیدا خواهید کرد. بالاتر از سنت موریتز و از طریق کرونیگولیا تله کابین به شهر می رسید ، مسیرهای پیاده روی از شهر Corviglia با ارتفاع 2486 متر دارای چشم اندازهای عالی آلپ هستند.

برخی ادعا - سنت موریتس یکی از اولین در اروپا است اول - استراحتگاه زمستان و هنوز هم تا به مشتریان هوشمند و هوا متمایز از لوکس. صحنه اسکی après متناسب با تصویر است ، بنابراین شلوار جین طراح خود را به همراه داشته باشید. کارهای دیگری علاوه بر اسکی باید انجام شود: اسکیت روی یخ ، اسلحه با اسلحه ، اسکی نوردیک ، اسکله بوبلینگ ، و اسکی بادبادک ، و در ماه فوریه ، می توانید سالانه White Turf St. Moritz ، تنها اسب سواری اسکی در جهان را تماشا کنید.

سایت رسمی: https://www.stmoritz.ch

محل اقامت: کجا می توان در سنت موریتس اقامت کرد

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در سنت موریتس و سفرهای آسان روزانه

9. وال گاردنا ، ایتالیا

وال گاردنا ، ایتالیا

با همان اسکی کلاس جهانی همان استراحتگاه Cortina D'Ampezzo در دولومیت ، اما روستاهای وال گاردنا ، بدون سر و صدا و قیمت ، یک تجربه معمولی و کم اهمیت را ارائه می دهند.

160 کیلومتر مسیر و آسانسور وال گاردنا با آنهایی که در چندین دره مجاور بین قله های Gruppo del Sella قرار دارند متصل می شوند و تقریباً 400 کیلومتر اسکی بهم پیوسته ایجاد می کنند که شامل یخچال Marmolada است . تقریباً دو سوم زمینی که از وال گاردنا رسیده است مخصوص اسکی بازان پیشرفته و خبره است که یکی از بالاترین درصد در دولومیت ها است. اما اسکی بازان اولیه و متوسط هنوز بیش از 130 کیلومتر برای لذت بردن دارند.

انتظار یک زندگی شبانه پر جنب و جوش را در روستاهای اورتیزه ، سانتا کریستینا و سلوا وال گاردنا نداشته باشید. برای این کار به کورتینا بروید. در عوض فضای آرامش بخشی و دوستانه ای از مهمان نوازی معتبر آلپ و همچنین اقامتگاه های کوچک و مسافرخانه های سنتی که غذاهای محلی سرو می کنند ، پیدا خواهید کرد. مردم برای تجربه های اسکی به اینجا می آیند ، مانند اسکی چهار پیست اسکی که برای مسابقات سراشیبی مردان و زنان و اسلالوم غول پیکر قهرمانی جهان استفاده می شود ، با شیب متوسط بیش از 25 درصد.

همراه با برف طبیعی فراوان و نظافت پیشرفته. زیرساخت های Val Gardena از سطح بالایی برخوردار هستند. 81 بالابر آن شامل اولین صندلی هشت نفره ایتالیا با صندلی های گرم شده در Piz Sella است که اتصال مستقیم به مسیر Sellaronda را ارائه می دهد.

Val Gardena در گردنه Dolomiti SuperSki گنجانده شده است ، که به 11 تفریحگاه دیگر منطقه امکان دسترسی می دهد.

سایت رسمی: https://www.valgardena.it

10. Zugspitze ، آلمان

زوگسپیتزه ، آلمان

زوگسپیتزه ، آلمان

Zugspitze که با ارتفاع 2962 متر ارتفاع دارد ، بلندترین کوه آلمان است و شهرت زیبای باواریا در Garmisch-Partenkirchen در دامنه آن به محبوبیت آن در بین اسکی بازان افزوده است . از قله خود ، که اکنون می توان با یک تله کابین جدید به آن دسترسی داشت ، یک پانورامای 360 درجه گسترش می یابد که تا 250 کیلومتر می رسد و شامل قله های کوه در چهار کشور است. از بالای آسانسورها ، می توانید از یخچال طبیعی ، 2700 متر بالاتر از سطح دریا ، اسکی کنید - آنقدر بالا که اغلب بالای ابر است که آسمان دره را می پوشاند.

تمام سطوح اسکی بازان در 40 کیلومتری مسیرهای اسکی Garmisch-Classic که در سه کوه Hausberg ، Kreuzeck و Alpspitze بهم پیوسته اند ، گزینه های زیادی پیدا خواهند کرد. برای چالش های شدید ، سراشیبی معروف قندهار و سایر دوره هایی وجود دارد که در بازی های المپیک زمستانی 1936 و از آن زمان برای مسابقات بین المللی اسکی آلپ مورد استفاده قرار گرفت.

میراث محبوب المپیک استادیوم یخی است که برای بازی های زمستانی 1936 استفاده می شود ، اکنون برای اسکیت عمومی باز است. شما می توانید در اینجا در تمام سطوح ، از جمله اسکیت سرعت و رقص روی یخ ، درس بخوانید. منطقه اطراف Garmisch-Partenkirchen با مسیرهای اسکی و کفش های برفی متصل شده است و با مناظر خارق العاده آلپ احاطه شده است.

سایت رسمی: http://zugspitze.de/en/winter/skiarea

محل اقامت: در Garmisch-Partenkirchen کجا اقامت کنید

11. کورمایور ، ایتالیا

دره آئوستا ، کورمایور ، ایتالیا

ترکیبی از چالش های زمینی که به بهترین وجهی مناسب متخصصان و واسطه ها با جذابیت عالی ترین استراحتگاه های اسکی سوئیس و فرانسه است ، Courmayeur مکانی است که می توان از مجموعه های اسکی مجلل از میلان و تورین دیدن کرد.

موقعیت - و اسکی - در جناح مونت بلان ، بلندترین کوه آلپ ، قرعه کشی غیر قابل انکاری است. با اسکی یا بدون اسکی ، با تله کابین Funivie Monte Bianco خود را به خط الراس منتقل کنید تا از بالای اروپا مناظر را ببینید . پیست های مخصوص Arp از Arp علامت گذاری نشده اند و در صورت باز بودن ، فقط می توانید با راهنما اسکی کنید. همین امر برای زمین اسکی خارج از پیست کورمایور نیز صدق می کند .

در Dolonne نزدیک دامنه هایی مناسب برای مبتدیان وجود دارد ، اما این منطقه برای اسکی بازان باتجربه مناسب تر است. با این وجود اسکی بازان نوردیک عاشق شبکه 20 کیلومتری مسیرهای کراس کانتری هستند که از Val Ferret ، درست در خارج از Courmayeur آغاز می شود. مناظر اطراف خیلی بهتر نمی شوند. همانطور که از مشتری تصور می کنید ، محل اقامت و صرف غذا در Courmayeur گران است.

محل اقامت: در کورمایور کجا اقامت کنید

12. گریندل والد - ونگن و یونگفراو ، سوئیس

پیست اسکی کلاین شایدگ

قله های متعدد 400 متر به علاوه توده یونگفراو می تواند به برف قابل اعتماد عمیق بستگی داشته باشد ، و پیست های اسکی در اینجا برای طولانی مدت مشهور هستند. دامنه های شیب دار و دره های با ارتفاع زیاد در مجموع 206 کیلومتر پیست اسکی را به کوهنوردان و کوهنوردان ارائه می دهد ، روستاهای کوچک و کوهستانی آلپی که از خانه های چلچراقی و لژهای کوچک برخوردار هستند و پس از یک روز در برف به خانه می آیند.

از Lauterbrunnen یا Grindelwald می توانید سوار کلاین Scheidegg شوید و از راه آهن Jungfraubahn به بالاترین ایستگاه راه آهن در اروپا با ارتفاع 3،454 متر بروید و یا از راه آهن مجهز به باریک و باریک از Lauterbrunnen به دهکده کوچک مورن بدون ماشین بروید. حتی منطقه چالش برانگیز Schilthorn ، که بیشتر به خاطر دوزخی بودن با الماس سیاه شناخته می شود.

این مکان مسابقه سالانه Inferno ، بزرگترین مسابقه اسکی آماتور در جهان است. دهها تله کابین و آسانسور شما را به طول 12 کیلومتر می رساند. این همه شیب های بند انگشت سفید نیست. دامنه های نزدیک به شهر ونگن در کوه های آلپ برای شروع اسکی بازان و میانه های زمین خوب است ، در حالی که سبک های آزاد هیجان هایی را در زمین فوق العاده Grindelwald-First و زمین های خارج از پیست پیدا می کنند.

سایت رسمی: https://jungfrauregion.ch/fa/

محل اقامت: در Jungfrau کجا اقامت کنیم

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در منطقه Jungfrau

بیشتر مراکز اسکی در اروپا را باید در نظر گرفت

اسکی پودر تازه در Méribel

تعداد کل پیست های اسکی در اروپا سرسام آور است و حتی تعداد اقامتگاه های کامل و کلاس بین المللی قابل توجه است ، بنابراین لیست بالا نشان نمی دهد که این تنها مکان ها برای یافتن اسکی خارق العاده و تجربه های عالی تعطیلات زمستانی است . این اقامتگاه های محبوب همچنین ارزش افزودن به گزینه های شما را دارند.

مریبل ، فرانسه : از بین چندین استراحتگاه مشترک بزرگترین قلمرو اسکی آلپاین در اروپا ، Les Trois Vallées ، مریبل مورد علاقه خانواده هایی است که امکانات استثنایی خود را برای مبتدیان و کودکان اهدا می کنند. بارش برف طبیعی فوق العاده و زمین های متنوع باعث می شود حتی اسکی بازهای ماهر نیز که با یک فرود 1000 متری چالش برانگیز از مونت والون از طریق مناظر بی نظیر آلپ هیجان خود را به خود جلب کنند. بیش از 20 مسیر پیاده روی برای اسکی بازهای میانی مشخص شده است ، برخی از آنها در ارتفاعات از کشتی های تفریحی پهن استفاده می کنند.

سایت رسمی: https://ski-resort.meribel.net/

Les Arcs و La Plagne ، فرانسه: La Plagne و همسایگان Les Arcs بخشی از منطقه Paradiski هستند ، یک حوزه اسکی پیوندی که 425 کیلومتر مسیر ارتفاع زیاد ارائه می دهد. دامنه های ملایم La Plagne برای اسکی بازان متوسط و ابتدایی و خانواده ها بهترین است ، در حالی که Les Arcs اسکی بازان میانه رو با تجربه را به خود جذب می کند. متخصصان به دویدن های طولانی سیاه ، زمین های خارج از پیست و کوولارهای شیب دار در یخچال Bellecôte می روند. دو پارک زمینی برای سطح مهارت های مختلف طراحی شده اند.

سایت رسمی: https://www.la-plagne.com/fa

مورزین ، فرانسه : برای لذت بردن از اسکی فرامرزی ، دامنه های کمی با 12 استراحتگاه Portes du Soleil مطابقت دارند که 7 مورد در فرانسه و 5 مورد در سوئیس وجود دارد ، چندین مورد از آنها با بالابر و پیست و با یک بلیط در سراسر منطقه که شامل 660 است. کیلومتر پیست و 197 بالابر اسکی. مورزین با 52 اجرای متوسط و هرکدام 9 مورد برای مبتدیان و متخصصان در سمت فرانسوی است.

سایت رسمی: http://en.morzine-avoriaz.com

Madonna di Campiglio ، ایتالیا : استراحتگاههای Brenta Dolomites ، شمال Verona کمتر از تفرجگاههای Dolomite شرقی شناخته شده اند ، اما Madonna di Campiglio برخی از بهترین مسیرهای آراسته ایتالیا را با خاصیت شیک Cortina d'Ampezzo ارائه می دهد. بیش از 150 کیلومتر مسیر و دامنه پیاده روی ، که با آسانسورهای اسکی درست از مرکز شهر قابل دسترسی است ، شامل دویدن های چالش برانگیز برای رسیدن به شیب 70 درصدی است. سخت کوک ها می توانند شب را در مسیرهای روشن اسکی کنند و پارک برفی Ursus یکی از بهترین پارک های آزاد در اروپا است

مبینا موحدی بازدید : 333 چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 11:56
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 404
  • بازدید کلی : 9581
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی