loading...

تجربیات سفر

یکی از مهمترین ملاحظات در برنامه ریزی تعطیلات ، فصل و بهترین زمان بازدید برای فعالیتهای موردعلاقه شماست. به نظر می رسد مناظر نفس گیر سوئیس ، استراحتگاههای اسکی در کلاس جهانی و دریاچه های کوهستانی زیبا دلیل کافی برای بازدید از کشور در حداقل یک بار. اما این کشور کوچک در مرکز اروپا چیزهای بیشتری نسبت به برف برای بازدیدکنندگان دارد.

برخی از بکرترین پارک های طبیعی اروپا در اینجا واقع شده اند و بازدید کنندگان از آب و هوای گرم این فرصت را خواهند داشت که در بسیاری از دره ها و تپه های نورد پوشانده شده از گل ها را کشف کنند. در تابستان ، سوئیس یک مکان پیاده روی جادویی است ، با Grindelwald ، Interlaken و Zermatt مسیرهای دیدنی و جذاب بی پایان را ارائه می دهد.

باران ، برف ، یا آفتاب ، سوئیس همیشه زیبا است - همه اینها باید تصمیم بگیرند کدام فصل از زیبایی شما را می خواهد تجربه کنید.

یکی از مهمترین ملاحظات در برنامه ریزی تعطیلات ، فصل و بهترین زمان بازدید برای فعالیتهای موردعلاقه شماست. به نظر می رسد مناظر نفس گیر سوئیس ، استراحتگاههای اسکی در کلاس جهانی و دریاچه های کوهستانی زیبا دلیل کافی برای بازدید از کشور در حداقل یک بار. اما این کشور کوچک در مرکز اروپا چیزهای بیشتری نسبت به برف برای بازدیدکنندگان دارد.

برخی از بکرترین پارک های طبیعی اروپا در اینجا واقع شده اند و بازدید کنندگان از آب و هوای گرم این فرصت را خواهند داشت که در بسیاری از دره ها و تپه های نورد پوشانده شده از گل ها را کشف کنند. در تابستان ، سوئیس یک مکان پیاده روی جادویی است ، با Grindelwald ، Interlaken و Zermatt مسیرهای دیدنی و جذاب بی پایان را ارائه می دهد.

باران ، برف ، یا آفتاب ، سوئیس همیشه زیبا است - همه اینها باید تصمیم بگیرند کدام فصل از زیبایی شما را می خواهد تجربه کنید.

بهترین زمان سال برای بازدید از سوئیس

با فاصله از Matterhorn از یک پل در سوئیس عبور کنید

بهترین زمان سفر به سوئیس تا حدودی به دلیل رفتن به آنجا بستگی دارد. اگر برای اسکی می روید ، مطمئناً زمستان زمان بازدید است. برای کوهپیمایی ، تابستان بهترین است ، زیرا در کوه ها حتی در ارتفاعات گرم است و برای بر هم زدن برنامه های بیرون خود باران زیادی نخواهید دید.

اگر سفر شما به سوئیس شامل همه چیز باشد ، بهترین انتخاب شما ماه های آوریل تا ژوئن است . اگر در اوایل این دوره برسید ، مقداری برف و اگر دیرتر برسید ، روزهای گرم را پیدا خواهید کرد. دما بین 15 تا 22 درجه سانتیگراد متغیر است و کمی باران می بارد ، اما همچنین روزهای طولانی با آفتاب فراوان را می بینید که برای پیاده روی و گشت و گذار مناسب است . ماه مه از نظر آب و هوا غیر قابل پیش بینی ترین ماه است - ممکن است در دمای پایین 20 سالگی باران و عصرهای سرد یا آفتاب را ببینید.

از آنجا که جمعیت تابستان تا ژوئیه نمی رسد و جمعیت زمستانی مدت هاست که از بین رفته اند ، شما می توانید حریم خصوصی بیشتری داشته باشید و فرصتی برای گرفتن معاملات بهتر در پروازها و محل های اقامت خواهید داشت .

بهترین فصل برای بازدید از سوئیس

قلعه اوبرهوفن در دریاچه تون در بهار

فصول سوئیس کاملاً مشخص است - تابستانهای گرم و آفتابی و زمستانهای بسیار سرد و برفی را تجربه خواهید کرد ، بسته به ماه ، طیف وسیعی از دما و شرایط آب و هوایی را در این بین تجربه خواهید کرد.

بهار: موارد خیره کننده ای نسبت به یک علفزار سوئیسی پوشیده از گلهای وحشی وجود دارد - و بهار زمان دیدن این واقعیت در سوئیس است. در کوه ها ، هنوز هم می توانید در ماه مارس برف های زیادی را در تفرجگاه های مرتفع مشاهده کنید ، و با رسیدن دما به 11 درجه سانتیگراد و آفتاب زیاد ، ماه خوبی برای رفتن به دامنه ها است. جمعیت کم است ، قیمت ها شروع به پایین آمدن می کنند و شما در ماه مارس بیش از 11 ساعت از روز را خواهید دید - برای گرفتن بهترین های هر دو جهان عالی است.

تا ماه مارس ، دما در اواسط نوجوانان همراه با باران زیاد است. کوهنوردان شروع به جایگزینی اسکی بازان می کنند ، اما در ماه آوریل برای کوه نوردی به لباس ضد آب و لایه های زیادی نیاز خواهید داشت - هوا به سرعت تغییر می کند و شب ها سرد است. اردیبهشت ماه بسیار بارانی است و حداکثر تا 17-18 روز شاهد بارش است.

تابستان: تله کابین های کوهستانی همزمان با آغاز فصل پیاده روی در ماه ژوئن باز می شوند. این است بهترین ماه برای مراجعه کنید اگر شما برنامه ریزی در حال در مصرف به مسیرهای پیاده روی ، به عنوان بسیاری کوهنورد در ژوئیه و اوت می رسند، ساخت ژوئن یک ماه خوب را به کشف و بدون تداوم را به صدها نفر از کاشفان دیگر در طول راه. در ارتفاع زیاد ، ممکن است در ماه ژوئن برخی از مسیرها برف داشته باشند ، اما مناطق معروف کوهنوردی در اطراف کانتون وال و دریاچه لوسرن در این ماه هوای مطلوبی را تجربه می کنند: دمای حدود 20 درجه سانتیگراد و نور زیاد روز ، زیرا خورشید تا 9 غروب نمی کند: 30 شب

باران تابستانی در سوئیس قابل پیش بینی نیست - بعضی از تابستان ها بسیار مرطوب است ، در حالی که دیگران باران بسیار کمی می بینند.

جولای و آگوست شلوغ است و قیمت پروازها و اقامتگاه ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد. ماه اوت ماه مناسب برای شنای دریاچه و پیاده روی در ارتفاعات ، بلکه همچنین برای برنامه های فضای باز ، مانند جشنواره دریاچه موسیقی تون و بزرگترین کنسرت در فضای باز سوئیس ، فستیوال راک پالئو در نیون است.

پاییز: سپتامبر و اکتبر نوع خاصی از جادوها را در سوئیس برگزار می کنند. مه کم کم شروع به باریدن می کند ، باران بسیار کمی می بارد ، درختان تغییر رنگ می دهند و هوا از آن وضوح برخوردار است که این زمان را برای پیاده روی در کوهستان مناسب می کند . درختان در اوایل ارتفاعات به سایه های قرمز و زرد تغییر می کنند و قارچ ها قبل از پایان ماه اکتبر کار خود را متوقف می کنند - بنابراین اگر قصد انجام کوهپیمایی در کوه را دارید ، تا اواخر فصل منتظر نمانید.

در ماه نوامبر ، دما در طول روز به یک رقم و در شب دقیقاً بالاتر از یخبندان است. در حالی که در ماه نوامبر باران زیادی نمی بارد ، می توانید کمی برف را ببینید ، بنابراین چکمه های ضد آب و یک ژاکت ضخیم تر را تهیه کنید.

زمستان: زمستان زمانی است که گردشگران برای بازی در برف به کشور می آیند. اگرچه پیست های اسکی در ماه نوامبر افتتاح می شوند و معمولاً تا آوریل بسته نمی شوند ، اما دسامبر تا فوریه بهترین ماه ها برای ورزش های برفی و همچنین شلوغ ترین است. انتظار می رود قیمت اقامتگاه ها در نزدیکی کوه ها سر به فلک بکشد. در بیشتر شهرها نیز در ماه دسامبر قیمت های بالاتری مشاهده می شود ، زیرا مردم برای جستجوی بازارهای کریسمس و گذراندن تعطیلات در محاصره کوه های پوشیده از برف وارد بازار می شوند.

آب و هوا زمستان می تواند غیر قابل پیش بینی ، با درجه حرارت فقط در بالا یا زیر 0 درجه سانتیگراد در دسامبر و ژانویه. بارش (به صورت باران ، برف یا برف) تا 16 روز در ماه دسامبر معمول است و در ژانویه حداقل کمی برف در همه جای کشور شاهد خواهیم بود. تا ماه فوریه ، می توانید ساعات بیشتری از نور خورشید و دمای هوا را که ممکن است در طول روز تا 6 درجه سانتیگراد برسد ، انتظار داشته باشید.

بهترین ماه برای بازدید از سوئیس

دهکده Lauterbrunnen در پاییز

اگر شما یک اسکی باز مشتاق یا عاشق ورزش های برفی هستید ، هیچ چیز سفر به سوئیس را در زمستان ، خصوصاً در ماه های ژانویه و فوریه ، پشت سر نمی گذارد - این فصل را زمستان می دانند ، مناسب برای اسکی اما همچنین برای داشتن یک فرصت خوب برای نرم شدن برف پودری در شهرها و دره ها. اما زمستان همچنین به این معنی است که بسیاری از مقاصد ممنوع است ، بیشتر مسیرهای پیاده روی بسته است ، هوا مرطوب و تاریک است و بسیاری از جاذبه های گردشگری با یک برنامه کاهش یافته کار می کنند یا اصلاً باز نمی شوند.

برای فعالیت های خارج از منزل که شامل برف نمی شود ، بهترین زمان بازدید از سپتامبر و اکتبر است . در حالی که مسیرهای کوهستانی تا اواخر ماه اکتبر می توانند برف ببینند ، دره ها و مسیرهای کم ارتفاع در سپتامبر و اکتبر بسیار عالی هستند ، هنگامی که شما فرصتی پیدا می کنید تا درختان را تغییر رنگ دهید ، جمعیت در مسیرها بسیار نازک است و هوا فوق العاده است خنک و ترد دما در ماه اکتبر در نوجوانان کم است ، گرچه ممکن است در شب به 7 درجه سانتیگراد برسد (لایه ها دوست شما در این ماه هستند).

نیمه اول اکتبر است که هنوز هم در نظر گرفته فصل شانه ، در حالی که نیمه دوم تحت فصل کم می افتد . در صورت مسافرت از این طریق ، بهترین زمان برای پروازهای ارزان و اقامتی مناسب است ، به علاوه تخفیف در بسته های مسافرتی و تورها.

بهترین زمان برای اسکی در سوئیس

اسکی پودر تازه در سوئیس

در حالی که فصل اسکی در ماه نوامبر آغاز می شود و تقریباً شش ماه به طول می انجامد ، بهترین زمان اسکی در ژانویه و فوریه است . این ماه ها همچنین شلوغ ترین ماه ها در دامنه ها است - به محض پایان تعطیلات ، مردم در اوایل ژانویه به کوه ها هجوم می آورند. در ماه فوریه ، هنگامی که کودکان اروپایی تعطیلات مدرسه دارند ، استراحتگاه های اسکی دوباره بسیار شلوغ می شوند. در طول این دو دوره شلوغ ، بسیاری از استراحتگاه ها نیاز به اقامت حداقل هفت روز دارند.

جدا از ازدحام جمعیت ، این ماه ها همچنین سردترین هوا و برخی از بالاترین نرخ های بلیط هواپیما و هتل ها را به ارمغان می آورد . حتی اگر پول هیچ شیئی نباشد ، اگر می خواهید در نزدیکی دامنه ها بمانید ، باید ماه ها قبل رزرو کنید.

اگر هرج و مرج زمستان برای شما بسیار زیاد است ، یخچال های طبیعی زرمات و تئودول - با شیب در 12000 فوت - اسکی را در طول سال ارائه می دهند. در تابستان ، علاقه مندان به ورزش می توانند به تله کابین Klein Matterhorn بپردازند تا به سرعت های بالای دامنه های پیشرفته از آن بالا برسند. افراد مبتدی می توانند پایین تر ، جایی که یک مدرسه اسکی وجود دارد ، بمانند.

بهترین مکانها برای بازدید در سوئیس در زمستان

غروب در زمستان در سنت موریتز

برای تحسین زیبایی های سنت موریتس ، مقصد شماره یک آلپ در سوئیس در زمستان ، لازم نیست اسکی باز باشید . این شهر کوچک تفریحی اسکی در کلاس جهانی را ارائه می دهد ، اما همچنین مسیرهای پیاده روی زیادی برای پیاده روی در کفش های برفی و چشمه های آب گرم معدنی غنی از آهن دارد. دریاچه سنت موریتز در زمستان یخ می زند و زمینه را برای یخ چوبی ، مسابقات کریکت و اسکیت روی یخ فراهم می کند.

اکسپرس Bernina Express که یکی از دیدنی ترین قطارهای سواری در جهان محسوب می شود ، از سنت موریتز حرکت می کند و از دره های آلپ ، یخچال های سر به فلک کشیده و ویاداکت مارپیچ Brusio در یکی از بلندترین مسیرهای قطار اروپا عبور می کند. مناظر به خصوص در زمستان خیره کننده هستند و بسته به برنامه ریزی شما می توانید یک سفر کوتاه یا طولانی را طی کنید - سفر به آخرین ایستگاه در شهر تیرانو ایتالیا تنها چهار ساعت طول می کشد.

در حالی که دامنه ها در زمستان شلوغ است ، شهرهای خیره کننده سوئیس مقصد خوبی در ماه های سردتر هستند. پس از بسته شدن بازارهای کریسمس و جابجایی جمعیت بیشتر ، زوریخ ، بازل ، برن و زرمات کاوش پیاده روی لذت بخش هستند. مکانهایی مانند دریاچه لوسرن ، یک مکان شلوغ و گران قیمت تابستانی ، در ژانویه و فوریه به یک سرزمین عجایب زمستانی آرام تبدیل می شود.

سنت گالن ، با خیابان های فاقد ماشین و استراحتگاه درمانی داووس (بلندترین شهر آلپ) نیز مقاصد عالی زمستانی در سوئیس است.

بهترین زمان برای بازدید از آلپ سوئیس

رشته کوه های آلپ سوئیس در دریاچه باچالپسی منعکس شده است

کوه های آلپ سوئیس مشهورترین کوه سوئیس ، Matterhorn ، و همچنین یخچال بزرگ Great Aletsch ، روستاهای معتبر سوئیس مانند Grindelwald و دامنه ای بی پایان از دره ها و تپه های نورد پوشیده از گل های وحشی را در خود جای داده اند.

اگرچه ممکن است کوه های آلپ سوئیس را با کوه های پوشیده از برف همراه کنید ، اما بهترین زمان برای بازدید از ماه ژوئن تا اکتبر است که هوا معتدل است ، باران زیادی نمی بارد و طبیعت هر کجا که بروید شکوفا می شود. این زمان مناسب برای پیاده روی و دوچرخه سواری در کوه است اما جدا از ماه های جولای و آگوست ، در کوهستان با جمعیت زیادی روبرو نخواهید شد.

تله کابین ها - که اغلب برای رسیدن به بالاترین مسیرها ضروری هستند - همه آنها از ماه جولای تا سپتامبر باز هستند. اگر قبل یا بعد از آن ماه ها می رسید ، پیش از این بررسی کنید که آنها در حال اجرا هستند. این معمولا به تجمع برف بستگی دارد ، بنابراین ممکن است از سال به سال دیگر متفاوت باشد.

با دمای مختلف از 20 سالگی بالا تا نوجوانان در این زمان ها - و حتی در شب پایین تر - تنها چیزی که مطمئنا پیش بینی می شود این است که پیش بینی هوا دشوار است. کت و لباس بپوشید ، مخصوصاً عصرها. هرچه بالاتر بروید ، هرچه خورشید فرو رود ، سردتر و سریعتر می شود.

مبینا موحدی بازدید : 329 چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 11:52
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 370
  • بازدید کلی : 9547
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی