loading...

تجربیات سفر

دریاچه ها در کانادا ، به ویژه بریتیش کلمبیا و آلبرتا ، غیرقابل انکار هستند. این بدان معنا نیست که خواهران شرقی آنها زشت هستند - آنها اینطور نیستند. آنها کاملاً به روش خاص خود هستند. اما باید اعتراف کرد که دریاچه های غربی با آب فیروزه ای که از قله های کوهستانی خیره کننده احاطه شده اند ، درمانی ویژه برای چشم ها هستند. اگر به دنبال شنا خوب یا قایقرانی هستید ، دریاچه های شرق کانادا فقط بلیط هستند. با این حال ، اگر می خواهید بر روی آبهای آرام در محیط بیابانی قایق رانی کنید ، به سخنان هوراس گریلی توجه کنید: "برو به غرب".

دریاچه ها در کانادا ، به ویژه بریتیش کلمبیا و آلبرتا ، غیرقابل انکار هستند. این بدان معنا نیست که خواهران شرقی آنها زشت هستند - آنها اینطور نیستند. آنها کاملاً به روش خاص خود هستند. اما باید اعتراف کرد که دریاچه های غربی با آب فیروزه ای که از قله های کوهستانی خیره کننده احاطه شده اند ، درمانی ویژه برای چشم ها هستند. اگر به دنبال شنا خوب یا قایقرانی هستید ، دریاچه های شرق کانادا فقط بلیط هستند. با این حال ، اگر می خواهید بر روی آبهای آرام در محیط بیابانی قایق رانی کنید ، به سخنان هوراس گریلی توجه کنید: "برو به غرب".

12. دریاچه های جفره

دریاچه های جفرهdreamstime / © Theromahn

Joffre Lakes به دلیل زیبایی خیره‌کننده آنها ذکر شده است. دریاچه های جفری تحتانی ، میانه و فوقانی با عمل یخبندان ایجاد شد. سبز فیروزه ای زیبا امروز این موضوع را نشان می دهد. دریاچه ها واقع در 35 کیلومتری (22 مایل) شمال پنتیکتون ، بریتیش کلمبیا ، دریاچه ها تصویری از آرامش را به نمایش می گذارند. رسیدن به آنها کار ساده ای نیست ، شما باید آماده پیاده روی شوید. این یک مایل پیاده روی نسبتاً آسان یک مایل از پارکینگ تا پایین جفور است ، اما پس از آن ، زمین صخره ای و شیب دار می شود و پیاده روی سه مایل را به سمت دریاچه فوقانی به چالش می کشد.

11. دریاچه لکه دار

دریاچه لکه دارdreamstime / © شاهنوور حبیب

تابستان زمان خوبی برای بازدید از دریاچه Spotted در نزدیکی Osoyoos در جنوب مرکزی بریتانیا کلمبیا است. دلیل این دریاچه بودن دریاچه با رنگ طبیعی شما نیست. این رنگ درست است ، اما از آب نیست. این دریاچه پر از انواع مواد معدنی است. هنگامی که آب در طول تابستان تبخیر می شود ، در زیر دریاچه ای از رنگهای معدنی رنگی پشت سر می گذارد. این مواد معدنی "لکه ها" را روی دریاچه می گذارند که در گرمای تابستان سخت می شود. متأسفانه ، شما نمی توانید بر روی دریاچه قدم بزنید. باید آن را از پشت حصار مشاهده کنید.

10. دریاچه هورون

دریاچه هورونdreamstime / © پاول چیکو

تقسیم کانادا و ایالات متحده ، دریاچه هورون ، یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین جهان است. نه تنها این ، بلکه بزرگترین جزیره آب شیرین ، Manitoulin ، در جهان است. بعلاوه ، خلیج های گرجستان و ساژیناو ، بزرگترین در پنج دریاچه بزرگ ، بسیار بزرگ هستند که در بعضی مواقع با دریاچه اشتباه می شوند. درختان بیش از مردم در کنار دریاچه هستند ، که طی قرن ها شاهد بسیاری از کشتی های دریایی بوده اند. مهمترین سایت های خراب کنسروها هستند. این دریاچه برای سرخپوستان هورون نامگذاری شده است.

9. دریاچه گاریبالدی

دریاچه گاریبالدیdreamstime / © Marius M. Grecu

دریاچه Garibaldi در یک پارک استانی با همین نام واقع شده است ، کوهستانی که پوشیده از برف و جنگل های سرسبز است ، در یک پارک استانی واقع شده است و در 90 دقیقه رانندگی از ونکوور ، بریتیش کلمبیا واقع شده است ، این دریاچه متأسفانه چیزی است که در آن قرار دارد. سیب زمینی ممکن است هرگز نبیند. دلیلش این است که پیاده روی رفت و برگشتی به مسافت 18 کیلومتری (11 مایل) به دریاچه است. پیاده روی در کل پنج یا شش ساعت طول می کشد. بسیاری از افراد از قبل مقدمات خود را برای اردو زدن در اینجا یک شبه فراهم می کنند تا بتوانند از زیبایی خیره کننده دریاچه در عمق آن لذت ببرند.

8. دریاچه برتر

دریاچه برتر

دریاچه فوق العاده ایجاد شده توسط عمل آتشفشانی صدها میلیون سال است. این بزرگترین دریاچه های بزرگ و یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین در جهان است. بخش جنوبی دریاچه ، که کانادا و ایالات متحده را تقسیم می کند ، به دلیل تعداد زیاد کشتی های کشتی ، عمدتاً در حوالی Whitefish Point به عنوان "قبرستان دریاچه های بزرگ" شناخته شده است. مشهورترین کشتی از دست رفته SS Edmund Fitzgerald در سال 1975 بود. این منطقه اکنون یک ذخیره آب زیر آب است.

7. دریاچه انتاریو

دریاچه انتاریوdreamstime / © Retina2020

دریاچه انتاریو که نام خود را به استان کانادا که در آن مرز مشترک است قرار داد ، ممکن است کوچکترین دریاچه های بزرگ باشد ، اما هنوز هم به اندازه کافی بزرگ است که چهاردهمین دریاچه بزرگ جهان باشد. دریاچه در زیر آبشارهای نیاگارا واقع شده است ، این دریاچه پیوند بزرگ دریاچه ها با اقیانوس اطلس است و اولین بار در رودخانه سنت لارنس خالی می شود. فانوس دریایی با افتخار در سواحل آن ایستاده اند ، در حالی که جزایر بی شماری دریاچه را نشان می دهد. بزرگترین شهر طرف کانادا تورنتو است. شنا 51 کیلومتر (32 مایل) در کنار دریاچه چالشی است که بسیاری از شناگران با آن روبرو هستند ، گرچه فقط حدود 50 نفر کار را انجام داده اند.

6. دریاچه ابراهیم

دریاچه ابراهیمflickr / junaidrao

دریاچه ابراهیم در رودخانه ساسکاچوان شمالی آلبرتا دریاچه جدیدتری است. در اثر یخبندان ایجاد نشده است ، گرچه آبهای آن به رنگ آبی یخبندان ، بلکه در اثر سدسازی رودخانه در سال 1972 است. در زمستان در Rockies کانادا سرد است ، اما این زمان بسیار خوبی برای دیدن پدیده حباب معروف دریاچه است. . گیاهان در حال پوسیدگی متان را منتشر می کنند و در نتیجه یخ زدگی آب حباب می شود. متان قابل اشتعال است بنابراین اگر سیگار می کشید در نزدیکی یخ روشن نکنید.

5. دریاچه زمرد

دریاچه زمرد

ماه جولای زمان خوبی برای بازدید از دریاچه زمرد ، بزرگترین دریاچه در پارک ملی یوهو در راکی کانادا است. این زمانی است که آب سبز زمرد در زیباترین خود قرار دارد. دریاچه رنگ خود را از پودر سنگ آهک موجود در آب می گیرد. این دریاچه به طور کلی تا ژوئن منجمد است ، بنابراین انتظار تا ماه ژوئیه به معنی رنگ در اوج خود خواهد بود. اگر در زمستان بازدید می کنید ، مکان بسیار مناسبی برای ورود به برخی از اسکی های بین کشور است.

4. دریاچه پیتو

دریاچه پیتوflickr / Chris & Lara Pawluk

آبهای آبی فیروزه ای عمیق دریاچه پیتو با کوه هایی که آن را احاطه کرده اند ، قراردادی تند است ، اما ترکیبی زیبا از آن است. این دریاچه پارک ملی بنف به دلیل داشتن رنگی مشهور است که باعث می شود در کنار عکاسان قرار بگیرد. بهترین مکان برای مشاهده این آب دراز کشیده از Bow Point در پارک یخی است که از غرب آلبرتا می گذرد. عکاسانی که به دنبال دیدگاه های مختلف هستند می توانند از آنجا یا حتی پایین به سمت دریاچه حرکت کنند.

3. دریاچه Maligne

دریاچه Maligne

اگر به دنبال دریاچه های کانادا در تنظیمات زیبا هستید ، مطمئناً Maligne Lake با این لایحه متناسب است. این دریاچه دراز ، با آبهای آبی یخبندان خود ، در پارک Rockies Rockies واقع در پارک ملی جاسپر آلبرتا واقع شده است. دریاچه Maligne (تلفظ meLEEN) بزرگترین دریاچه پارک است. 21 کیلومتر طول (13 مایل) طولانی ترین دریاچه راکی کانادایی است. می توانید در اطراف دریاچه پیاده روی کنید و یا قایق سواری آن را به سمت جزیره Spirit ، یک جزیره ریز با درختان فراوان برسانید.

2. دریاچه لوئیز

دریاچه لوئیزflickr / dokoverachiever

دریاچه لوئیز دوست داشتنی محور تفریحگاه مقصد همه ساله است. این حق امتیاز از دریاچه های زیبای کانادا است ، شاید به این دلیل که برای دختر ملکه ویکتوریا ، پرنسس لوئیز کارولین نامگذاری شده است. زیبایی فوق العاده شاید بهترین راه برای توصیف دریاچه لوئیز است که آب آبی فیروزه ای خود را از یخچال ویکتوریا یخچال در پس زمینه می گیرد. اگر جرات دارید ، در تابستان در آب سرد یا پیاده روی در اطراف دریاچه شنا کنید. اسکی خوب در زمستان در انتظار شما است.

1. دریاچه Moraine پیدا کردن هتل ها

شماره 1 دریاچه ها در کانادا

کارتهای فیلم یا حافظه زیادی را هنگام بازدید از دریاچه Moraine به ارمغان بیاورید. یک نگاه می کنید و به سرعت خواهید فهمید که چرا این عکس احتمالاً عکاسی ترین دریاچه در کانادا است. این تصویر با ارز کانادایی ، به عنوان صفحات ورود به سیستم ویندوز استفاده شده است و در عکس های روز ملی نشنال جئوگرافیک به نمایش در آمده است. این دریاچه با تغذیه یخبندان در دره ده قله در پارک ملی بنف واقع شده است. قله ها به عنوان زمینه ای برای احتمالاً زیباترین دریاچه ای که تا به حال دیده اید ، خدمت می کنند.

مبینا موحدی بازدید : 266 سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 18:55
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 368
  • بازدید کلی : 9545
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی